yitik zamanlar yüzüm gözüm çizik, dizlerim kan revan içinde sana gelmeden önce aştığım nice dağın tökezlediğim nice yamacın hatırına deme…
💘
uzaktan eski bir aşk şarkısını fısıldarken dudaklarının kapısını açıp da beni söz gibi nalan eyleme seher vakitleri kelebekler birlikte havalanırken mavi ve kızıl renkleriyle birer ikişer konarken kır çiçeklerine
kırkikindi yağmurları başlamadan önce fırtınalar patlamadan evvel her neyse göz pınarına düşen yanaktan süzülen kana tere karışan adına deme…
💘
mecnun sahrasında yorulmuş, parçalanmış bir ayağın yoksa boşa umutlanma boynuna astığın altın kolyenin içinde saklı bir yanı ateş, bir yanı rüzgar, bir yanı su dipsiz kuyulara bıraktığın hayaller uğruna bensiz rüyalara gizlediğin duygular aşkına deme…
💘
beklediğim tek şey ilk bahar akşamı uğultusu ellerimde mormenekşeler nar çiçekleri sana doğru zaman düşmüşüm yollarına mavigüller açmadan benim de kör et gözlerimi matemler bana bayram görünürken deme…
💘
değil mi ki ölü dillerin ,lal harflerin yurdu savaş ve ateş çemberi şiirlere yazılı muammalı sözlerin bilgisi tükenir soyu yok olur kavmi ağaçlar altında ateşler yakılmadan öyle bir akşamüzeri ansızın denizler kaynamadan gemiler suya gölge salmadan deme..
💘
binlerce boş kadehten bin türlü sitemden sonra şimdi son kadehini sun ki zevk-ü sefam olsun bir kereye mahsus küçük bir mutluluk olsun bir vakit geçmiş zaman baharları bir sezgi la-mekan sese ses günaha azap ateşe su deme…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğine kalemine sağlık
___________________________________________Selamlar