Yüzüme yüzüme üfleme şunu Eskiden içerdim çoktan bıraktım.. Bilirim ne mel’un şey olduğunu En son paketini sobada yaktım Eskiden içerdim çoktan bıraktım.. - On sekiz yaşında iken alıştım Hiç olmadık zamanlarda buluştum Defalarca bırakmaya çalıştım Bitince dört döndüm kafama taktım Eskiden içerdim çoktan bıraktım.. - Arkadaşın teki yak dedi bir gün Çok zevkli oluyor bak dedi bir gün Çakmağı uzattı çak dedi bir gün Hata ettim o gün çakmağı çaktım Eskiden içerdim çoktan bıraktım.. - Tam otuz iki yıl demesi kolay Elbette içenle edemem alay Zehirden katrandan ibaret olay Sonunda kaybeden ben olacaktım Eskiden içerdim çoktan bıraktım.. - Yıllarca öksürdüm ciğer tükendi Kaç kere bıraktım hepsinde yendi Sonunda başardım yetmedi fendi Beraber yaşamak olmuyor baktım Eskiden içerdim çoktan bıraktım..
- Ben o şerefsizi çoktan bıraktım - - Suat Zobu
LÜTFEN ŞU YAZIMI OKUYUN:
www.edebiyatdefteri.com/107959-sigarayi-biraktim/
. DOSTLARDAN
Hatırlamam ben de sigara nedir Şükür ediyorum bu bana nadir Zehir üfledikçe bilmezsin kadir Ben çok huzurluyum zehirden kaçtım Dünyada mutluyum çiçekler açtım. ......... Ahmet Kara / Teşekkürler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi Bıraktım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi Bıraktım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Darısı başımıza abim. Tabi demekle olmuyor. O iradeyi ben gösteremiyorum maalesef. Her ne kadar trajikomik bir durum olsa da şiir önemli bir dokunuş aslında. Tebrikler abim. Bu arada, fırsat bulmuşken onun için yazdığım bir şiiri paylaşmadan edemeyeceğim:))
Bir nefes, bir nefes diye başladım Henüz çok küçüktüm aklım fukara Uğrunda canımı bile boşladım Ben seni ne diye yaktım cigara
Gençlik elde iken zevk alıyordum Herkes terk etse de sen kalıyordun Ben seni kendime dost sanıyordum Hançeri ciğerden soktun cigara
Şimdi çok pişmanım dinmiyor acım Senden kurtulmaya yetmiyor gücüm Oyun geliyordu seninle maçım Kancayı ne zaman taktın cigara
Sarılmış bedene kovsan gitmiyor Dumanı tartarım gram etmiyor Genzim daralıyor nefes yetmiyor Sebebi yine sen çıktın cigara
Ne derde düşmüşüm ahdi amansız Elim titrer oldu dizim dermansız İdam sehpasına çıktım fermansız Sayende canımdan bıktım cigara
Gözler uyanmadan el seni arar İrade tutmuyor ne söz ne karar Telafi olmuyor verdiğin zarar Ben değil, sen beni yaktın cigara
çok isabetli olmuş Suat bey...ben 37 sene içtim, 2006 da by/ps sonucu paketi ancak atabildim...13 senedir içmiyorum hem bu güzel dizeleri hem de bu iradeli şahsiyetinizi kutluyorum...tebrikler ve saygılarımla.
Ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim Ağabeyim sağol.
Her zaman büyük onur verdin.
Ben de anjiyo oldum abi. 2 tane stend var. Hayatımda yaptığım en güzel iş sigarayı bırakmak. Keşke şu an "ben hayatımda hiç sigara içmedim" diyebilseydim.
Hatırlamam bende sigara nedir Şükür ediyorum bu bana nadir Zehir üfledikçe bilmezsin kadir Ben çok huzurluyum zehirden kaçtım Dünyada mutluyum çiçekler açtım.
İyi ki bırakmışsınız ustam. Farklı ve anlamlı bir şiir okudum.
Kutlarım güzel yüreğinizi
Çok şükür sigara ve alkol kullanmıyorum. Şiir tiryakisiyim.
Hayırlı olsun İnşAllah değerli üstadım büyük bir beladan kurtulmuş sunuz Allah bizlerede nasip etsin şiir çok güzel yüreğinize emeğinize sağlık saygılar selamlar
Yıllarca öksürdüm ciğer tükendi Kaç kere bıraktım hepsinde yendi Sonunda bıraktım yetmedi fendi Beraber yaşamak olmuyor baktım Eskiden içerdim şimdi bıraktım..
- Ben o şerefsizi çoktan bıraktım -
Bu güzel şiiri yazan ve bizimle paylaşan " Ben o şerefsizi çoktan bıraktım" diye bağıran arkadaşımı KUTLUYORUM...