Evet, Bilmiyorsunuz! Hatta çoğunuz bilmiyor… Mesela; Damarlarımdan akan üzüm salkımlarının sayısı kaçtır sizce? Ya da yediğim vurgunların! İnme, nasıl iner kalbe? Güzellikler yüzünden gözler kararır mı? Bir nazarla baş dönmeleri başlar, Başlar, eğilir mi? Acılar, bir vücuda ruhu nasıl katar? Dokunaklı şarkılar Ve okuduğunuz şu mısralar Size fasılken, içimi nasıl yakar?
Hayır, hayır… Bilmiyorsunuz! Gözün değebildiği yere, Ufka kadar, hayvanlar da bakar! Hipermetroplar burnunun ucunu, Miyoplar uzağı az görür… Marifet sanıyorsunuz değil mi? Ulu orta, ayan beyan Bay veya bayan Alenen görüneni görmek!
Zihne duvarlar örmek!
Oysa her insanın yüzünde nakşedilmiştir Geçmişi… Dünü… Geçmeyen acıları, düş kırıklıkları, yıkılışları Bugünü… Ayağa kalkışları! Olmuş ya da olamamış yanları…
Her insanın yüzünde çizgi çizgidir, Kendi tarihinin kalıntıları…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Görmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Görmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.