Dünya fani bunu biliyoruz Seni sevdim diyenleri Güvenerek seviyoruz Ve evlatlar veriyoruz Siz kadın diyorsunuz Bizler insanız biz diyoruz.
Bilse bir kadın olacak o katili Sever, gönlüne yar eder mi katilini İnsanlar sevmediğine sevdim dememeli Erkek güçünü kadında göstermemeli Sevdiyse ADAM gibi sevmeli.
Kadınlar hiç ölmesin demiyorum Biliyorum herkesin birgün öleceğini İnsanoğlu sunmasın ecel serbetini Şiddet görmesin öldürülmesin Kadına da erkeğe de herkese de Hayır diyorum şiddetin her türlüsüne Zaten var ölüm bizlere vakti gelince Ama gelmesin; Diyorum insan eliyle.
Kiminin en sevdiği Kimininde ayrıldığı eşi Kiminin kardeşi vs vs kimilerini Olmasın işte ölümlerde insan eli.
Çocuğunun babası Bir anneyi öldürmemeli Ayrılsalar da insanlar Höşgürülü olmalı İnsan kalmalı ADAMlığına leke sürmemeli Varsa sorunu sadistlikle çözmemeli Yaşadıkları iyi günler hatırına Bir kez yürekten seviyorum dediyse Hatır bilmeli, vefa göstermeli.
Bazen ve nedense bazıları Önce kıyamazlar Sonra kıyarlar Cicim ayları bitince Suçu vardı derler birde Öldürmek suç değilmiş gibi Suçlarını kamufle etmektir niyetleri Hatasız kul olmaz bilmez miyiz Güçlü değiliz bizler erkekler gibi.
Siz suç ve kusur arayan insanlar Baksaydınız önce kendinize Derdiniz ; Kendimiz ak kaşık değiliz Ve bir anneye nasıl kıyarız Dünyanın en suçlusu olsa bile Çocuğumuzun gözleri önünde.
Kadın erkek her birimiz Yapsaydık; Biraz olsun empati Görseydik hatalı hallerimizi Hepimizde var hatalar bilseydik İnsanları insan diye severdik Olmazdı hiç bir kalpte sahte sevgi Gerçek seven kıyamaz ki.
Öldürenler o suçluydu diyemezdi Suçlayarak öldürmezdi O zaman hiç kimse hiç kimseyi Duyduğumuz her cinayet haberi İnsanlığımızdan utandıyor Hayattan da soğutuyor katilden çok bizleri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMİŞ OLAN KIYAMAZ Kİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMİŞ OLAN KIYAMAZ Kİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öldürenler o suçluydu diyemezdi Suçlayarak öldürmezdi O zaman hiç kimse hiç kimseyi Duyduğumuz her cinayet haberi İnsanlığımızdan utandıyor Hayattan da soğutuyor katilden çok bizleri.
Ne kadar haklısın can. Katiller suçsuz kaldıkça biz katilden de katiliz, yaptıklarına göz yumarak daha da çoğalmalarını sağladığımız için... Duyarlılığını gönülden kutluyorum. Sevgilerimle...
Kadın erkek her birimiz Yapsaydık; Biraz olsun empati Görseydik hatalı hallerimizi Hepimizde var hatalar bilseydik İnsanları insan diye severdik Olmazdı hiç bir kalpte sahte sevgi Gerçek seven kıyamaz ki.
Öldürenler o suçluydu diyemezdi Suçlayarak öldürmezdi O zaman hiç kimse hiç kimseyi Duyduğumuz her cinayet haberi İnsanlığımızdan utandıyor Hayattan da soğutuyor katilden çok bizleri.
Güzel bir şiirini daha okuduğum şairimi KUTLUYORUM...