Özlemim depreşti yine Yalnız kalınca köşelerde Sıramı beklerken hastahanede Telefonumu aldım hemen elime Bir şeyler yazmak istedim ilgili bizimle İçim buruk bir halde, yaşlı gözlerimle Yaşadım seni her yazdığım cümlede.
Adını mühürledim kor demirle kalbime Sevdanı esir kıldım yaşadıkça ömrüme Ceza verdim ömrümce Beklemeyi kendime Varamadan farkına oldu mu hatam diye Hesap soruyorum her gün benliğime.
Kimi özler bir insan ben gibi ölesiye Gerçek aşkla sevdiğin özlenmez mi Özledim işte, yanarak eriyerek hemde Savrularak hasret ateşlerin de Birden buldum kendimi sensiz Kimsesiz çaresiz Ne oldu bize Şaşırdım kaldım öylece Neler yaşadım bir haftada yaşlandım Nazar değdi sevdiğim sevgimize Ayrılık yok derken ayrıldık neden Diyorlar ki, sevilir mi bırakıp giden Konuşsunlar, kim ki onları dinleyen.
Saymayacağım günden sensiz günleri Mevsimlerim hep kış kalacak sevgili Haykırıyor tüm saatler sensizliği Koparamam ki O günde duruyor takvimin yaprağı Mutluluğum yerini hüzünlere bıraktı Yokluğun içimi cehennem misali yaktı.
Mahşere dek seveceğim Yeminim var sevdiceğim Sevgin hiç bitmeyecek yüreğimde Yaşayacaksın son nefese kadar bende Olacaksın aşkınla her dem gönlümde Her gün yüreğim senli anılar geçidinde Söküp atmam kalbimden sök at desende Biter mi sana sevdam, ömrüm bitse de.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİDEN DOĞACAĞİM GELİŞİNLE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİDEN DOĞACAĞİM GELİŞİNLE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamıyla etkili ve sarsıcı şiir…
Çok ama çok güzel dizeler…
........................................ Saygı ve selamlar..