Çocuklar ki milletin aydınlık yarınları Sevgi beslemedikçe doyar mı karınları? Biz ki o umutları yoğuran kadınları Sağken koruyamayıp na’şına yanıyoruz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanıyoruz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanıyoruz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tekrar. Ardından ağlamak daha ucuz geliyor... Âşık Veysel Şatıroğlu, onca sefilliği çekip vefât ettikten sonra, dünyâ- âlem eserlerine sâhip çıktı!. Siyâsî slogan hâline de getiriyorlar...
İşin aslı, bizler(!), ölümden değil dirisinden korkuyor olduk!. Ölümden sonra, acımak ya da methetmek; "boşu- boşuna". Herkes vitrine oynuyor!. Kendilerini kandıranlara, yalan rol sahnesi apaçık ya da tersi; "kral çıplak".
Eyvaallah Kadir abi, Ardından ağlamak daha ucuz geliyor...
Oysa aslolan yaşatmak, yaşarken değerini bilmek.
Ülkemizde kadına şiddet daha önce de vardı ama gündem olmuyordu. Kadına şiddet vakaları -en fazla- gazetelerin üçüncü sayfalarına haber oluyor bir süre sonra da unutuluyordu. Şimdi bu tür şiddet haberleri sosyal medya ve kitle iletişim araçları sayesinde toplumun geniş kesimlerine kısa sürede ulaşıyor ve gündem yaratıyor. Ayrıca Kadın Cinayetlerini Durduracağız Platformu’nun paylaştığı verilere bakıldığında ülkemizde kadına şiddetin arttığı bir gerçek.
2013’te 237, 2014’de 294, 2015’te 303, 2016’da 328 ve 2017’de 409, 2018’de 440 kadının öldürülmüş 2019’un ilk yedi ayında kadın cinayeti sayısı 245’e ulaşmış. Yazık!
Ardından ağlamak daha ucuz geliyor...
Âşık Veysel Şatıroğlu, onca sefilliği çekip vefât ettikten sonra,
dünyâ- âlem eserlerine sâhip çıktı!.
Siyâsî slogan hâline de getiriyorlar...
İşin aslı, bizler(!), ölümden değil dirisinden korkuyor olduk!.
Ölümden sonra, acımak ya da methetmek; "boşu- boşuna".
Herkes vitrine oynuyor!.
Kendilerini kandıranlara,
yalan rol sahnesi apaçık ya da tersi; "kral çıplak".
Sağlık dileğim ve Selâmımla; Üstâdım...
kadiryeter Ağustos,2019 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/1248972/yaniyoruz
Salih Erdem'e