Bir gün daha bitmek üzere Umutlar kırılıyor hergeçen gün biraz daha Sonbahar yaprakları gibi Ordan oraya savrulup duruyoruz Bir lokma ekmeğe hasret kalarak Karanlığa kürek çekip durduk..!
Çocuk olmayı özlüyorduk oda özlemlerde kaldı Boynu bükük çocukları gördükçe Gençlik sorumsuz yetişiyor bir taraftan Genç olmakda bu gidişle hayale karıştı Günümüz şartlarını düşünüp durdukça Ne yapsak ne etsek nafile bir döngü...!
Geriye kaldı yaşlılık oda mahkum oldu Hastalıklı geçen amansız günlere Düşünüyorum da geçmişin baharlarını Gelecek günlere yol, ışık olacak mı..? Kimbilir belki de güneş yeni bir günde doğar..! Dönülmez akşamların ufkuna..!
Sevdalara aşklara yelken açmak Masmavi gökyüzüne tanıklık etmek Batan günün şafakların da ah ne güzel Umutların can alıcı kırıntıları Tükenmeye yüz tutmuş yüreklerde yaşadıkça Gelir mi ki aydınlık, güzellik dolu günler ?
Yürekler de hoş bir seda bırakan Ah çocukluğumuz ah gençliğimiz ah Sizler hiç gitmeyin nasırlaşmış içimizden emi..? Bir gün bir yerlerden çıkıp genç filizlere Umut olun, ışık olun, aşk olun, sevda olun! Dünlerin de bugünlerin de yarınların da..!
Masmavi, yemyeşil kalemlerle İsminiz yazılsın yüreklerin engin derinliklerine.. Dilden dile dolaşıp dursun yüce gönlünüz Mavi gözlü, sarışın..çocuklarımız için! Hepbirlikte el ele, yürek yüreğe geleceğe doğru Tarihin küllerinden yeniden doğalım..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarihin Küllerinden Yeniden Doğalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarihin Küllerinden Yeniden Doğalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekler de hoş bir seda bırakan Ah çocukluğumuz ah gençliğimiz ah Sizler hiç gitmeyin nasırlaşmış içimizden emi..? Bir gün bir yerlerden çıkıp genç filizlere Umut olun, ışık olun, aşk olun, sevda olun
Masmavi, yemyeşil kalemlere İsminiz yazılsın yüreklerin engin derinliklerine.. Dilden dile dolaşıp dursun yüce gönlünüz Mavi gözlü, sarışın..çocuklarımız için! Hepbirlikte el ele, yürek yüreğe geleceğe doğru
"Tarihin küllerinden yeniden doğalım..! " diye yüksek sesle bağıran şair arkadaşımı KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...