Zamana direndik’ de, bir zamanlar ikimiz Yetiştik son bahara, yıllar sonra ikimiz Zamanın ortasında, biz gülerek giderken Yetiştik son bahara, yıllar sonra ikimiz
İkimiz Hak yolunda, yolcu olmuş giderken Yorulduk biz bahar yaz doğru dürüst görmeden Vardık da son bahara, gün ufkuna düşmeden Nedense düşünürüz, kara, kara şimdi biz.
Yine de gülemedik, vardığımız noktada Ne iştir bilemedik, göze geldik yollarda Beraber gittiğimiz, her cins yolun sonunda Yorulduk Hak yolunda, gide, gide ikimiz
İlk önce yorgunluktan, saçlarımız ağardı Bilmeden yedik içtik, göbeğimiz yağlandı Düz yolda yokuşlarda, dizlerimiz ağrıdı Dünya’ ın son deminde misafiriz şimdi biz.
Şimdi biz küs gibiyiz, yıllar sonra ikimiz Dağıldık odalara, bölük, pörçük hepimiz Gülmeyi unuttuk biz, çoğaldı da derdimiz Son demde misafiriz, bekliyoruz kapıda.
Kul Yüksel beklemekle geçirmekte zamanı Yorulmuş yorgun düşmüş gide, gide yollarda Zaman yok demektedir kalaylatmış kazanı Beklerdir Azrail ‘i, yolda belde her yerde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Misafiriz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Misafiriz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk önce yorgunluktan, saçlarımız ağardı Bilmeden yedik içtik, göbeğimiz yağlandı Düz yolda yokuşlarda, dizlerimiz ağrıdı Dünya’ ın son deminde misafiriz şimdi biz.
Şimdi biz küs gibiyiz, yıllar sonra ikimiz Dağıldık odalara, bölük, pörçük hepimiz Gülmeyi unuttuk biz, çoğaldı da derdimiz Son demde misafiriz, bekliyoruz kapıda.
Bu güzel şiiri yüksek sesle okudum. Şair arkadaşımı KUTLUYORUM...
Yüreğine emeğine sağlık usta
______________________________________Selamlar