Seni sevdim. Sense kendi içindeki şeytanı sevdin. Beni tanıdın halde, şeytan sandın sevdiğin adamı. Oysa yalan yoktu aramızda Öyle anlaşmıştık hatırlarsan seninle. Göz göze konuşan insanlar nasıl yalan söylesin Bilmiyor musun bunu? Benden sen şüphe ettin.
Oysa çok farklı olabilirdi yaşantımız. İçindeki canavara, şeytana inanmış olmasaydın. Zehir olmazdı yıllarımız. Bizim.
Neydi o yazdıkların Acınman! İnsan sevdi mi katıksız sever yalanı dolanı olmaz. Sevenin. Ben bendim sana sevdiğimi söylerken Başka biri değildim. Ah o şeytan nasıl girdi aklına senin. Sana o mektubu yazdırdı. Dünyamızı kararttı yaşantımızı kararttı bizim.
Seven insan yalan söylemez güzel gözlüm. Seni bilmem ama ben sana hiç yalan söylemedim. Sevmek ekmek gibidir Su gibidir. Yalanı dolanı olmaz gerçek sevmenin. Hele yuva kurulacaksa,
İnsan hayal eder ama hayal sevmez. Gerçeği kendini anlatanı sever. Sır olmaz Şakası olmaz sevmenin. Hele göz göze bakanlar arasında hiç olmaz Bilmen lazımdı bunu. Ah şu şeytan ah şu nasıl girdi senin aklına Nasıl tesiri altına aldı. Ve beni bir ömür boyu beni senin sevebilmen için savaştırdı. Ne ben mutlu olabildim. Ne sen mutlu olabildin o şeytan yüzünden.
Aşkın en acısını yaşadık biz Hep bir kuşku vardı benim içimde Ora senin bura senin gezdiğimizde bile. Ah şu mektup, Nerden okudum seni. Hayatımı kararttım, okumakla seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimizdeki şeytan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimizdeki şeytan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.