(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞTÜĞÜM YER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞTÜĞÜM YER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilginize teşekkür.. şu konuyu vurgulayayım. burada elbette bizatihi ve bizatihi kendimden bahsetmiyorum. konu ve vurgu ağırlıklı bir şiirdi.. sadece bir umuttur. kimse ölmeden kendisine cennete bilet kesemez tabii. O Allahın işi.. saygılar..
Her düştüğümde O kaldırdı.. Ben düştüm.. O kaldırdı.. Ben “düştüm” O kaldırdı Rabbim razı olsun sizden yine muhteşem bir şiir okudum düşündüren, iç açan, etkileyen... daim olun inşallah yüreğiniz him susmasın.
Şiirlerinizin içindeki anlamları çıkarmak ve onlardan ders almak büyük keyif...Yine hari ber eser...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Sizin şiirlerin içinde anlam aramak kadar zevkli bir şey yok inanın. Bir ilk anlamı bir düşündüren anlamı bir gerçek anlamı. Her düştüğümde O kaldırdı.. Ben düştüm.. O kaldırdı.. Ben “düştüm” O kaldırdı.. Burda olduğu gibi işte. Ne kadar derin. Ve dibin dibi. O halde elimizdeyse dibi boylamamak ne bu rehavet? Söylenecek şey çok. Sevgiyle...
Umutlarımı yitirdiğim anda, Bana destek olduğun için Teşekkür ederim. Sabırsız davranışlarım anında, Bana sabrettiğin için Teşekkür ederim. Yüreğimi sevgiye kapadığım anda, Bana yüreğini açtığın için Teşekkür ederim. Dertlerimin altında ezildiğim anda, Benimle paylaştığın için
tebrıkler guzeldı bu şiiriniz bu şiire yansıma yaptı....