(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ay tablası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ay tablası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..tam tersi fazla samimi olmazsa şair kalemin boyasını kazıtırmış âlem-i yalnızlık..dünyada tek olursun senden başka güzel olmaz çirkin de iyi ve kötü de hep sen olursun intihar kapılarının kilidini levyeyle kırarsın fakat bulamazsın ne bir köprü ne yüksek bir kat..burası boşluk mu dersin yoksa ıpıssız ve de sonsuz bir ada mı.."adalardan bir yâr gelir bizlere aman allah gözlere bak gözlere" deme ve bekleme gelmez" bu kadar Megoşçum yorumum..tebriğim seninle gecem ay tablası..ve mostraya konmuş çoban ve zühre yıldızı küçük Ayı ve büyük şirin Ayıcık ...sevgi gelemiyormuş..;) :)
İnsanlar diyorum, keşke birbirlerini unutmak ve mutsuz etmek için gösterdikleri performansı, eforu, çabayı (artık hangi dilde hangi kelimeyle ifade ediliyorsa işte onu!)birbirlerini ve dünyayı daha çok sevmek için kullansalar.. keşke.
dünyamız ve kendimiz artık kurtaramayacağımız kadar sevgisiz ve güvensiz.. neyse..