Allah bir kulunu,daraltsada,bunaltmaz Çaresiz ve de yardımcısız,hiç bırakmaz Bittiim,diyene,ne zaman yettim,demez imtihan için,daraltsada,asla terketmez Hayatımız da,çok sıkıntılı zamanlarımız Allahın,lutfu ve inayetiyle,kurtulmuşuz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kul bunalmadıkça Hızır yetişmezmiş. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kul bunalmadıkça Hızır yetişmezmiş. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel ve anlamlı şiirinizi okudum yüreğinize sağlık, Allah hiç kimseyi darda, ve çaresizlik içinde bırakmasın inşaallah. Kaleminiz her daim varolsun saygılar.
Allah kullarını asla çaresiz bırakmaz .Her bunalam dert sonrasında ferahlıkta vardır.AYNI her gecenin sonunda güneş doğar zifri karanlık aydınlanır gündüz olur..Çok güzel anlamlıydı şiiriniz ALLAH razı olsun ALLAH yazan kalemlerden.Okuyanlardan zikreden dillerden de Rabbimiz razı olsun inşaallah..Selam ve dua ile.
Değeli üstadım. Kul yetişmiyor ki zamanında. Gelirse Rab`den gelir hülasa. Umudu kesmemek ve yalnızca O`ndan istemek gerek. O, yalnızların,düşkünlerin,çaresizlerin kapısıdır.Herşeye gücü yeten, herşeyi de hakkıyla bitendir. Beğeniyle okudum eserinizi. Saygı ve selamlarımla.
..hızır ilyas kültürümüze derinlemisine girmiş umutlara vesile olmuştur Hocam ne hoş anlatmış meşhur ve gerçeği anlatan darb-ı meseli -''dağına göre kar vermesi'' gibi cidden ''Kul Daralmadıkça Hızır Yetişmezmiş'' tebriklerimle Kutlarım..selamlarımla...
Ben bu anları o kadar çok yaşadım ki hocam. Hakikaten de öyle oluyor. Kul sıkışmayınca hızır yetişmiyor... Hakikat ve manidar dizelerinizi gönülden kutluyorum. Sonsuz saygımla...
Allah bir kulunu,daraltsada,bunaltmaz Çaresiz ve de yardımcısız,hiç bırakmaz Bittiim,diyene,ne zaman yettim,demez İmtihan için daraltsa da,hiç bunaltmaz Hayatımız da,çok sıkıntılı zamanlarımız Allahın,lutfu ve inayetiyle,kurtulmuşuz.
Bir güzel şiirini daha okuduğum şair arkadaşımı KUTLUYORUM. Selam ve saygılarımla...
Gönül kaleminiz daim olsun hocam
Saygımla