Bıçaklanmış satır başlarında, Kimsesizler mezarlığına gömüldüm. Masalarda çatal bıçak yok. Gelen ve giden yok. Buz üstüne buz koydum.
Buz eriyiği, Uçurumların dibinde yankılanırken, Dostsuz koca dünyada, Titreşen alevler yarında doğarken, Eziliyor insan gövdesine benzeyen taş çağı. Acı ile uyananların, Her nasılsa.. Şiirler ile gömülmeye vakti olsa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair Mezarlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair Mezarlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair Mezarlığı,hüzün dolu bir şiir. Şarkıda ona o hüzünle eşlik etmiş ve hayatın zalimliğini bir kez daha göstermiş. Hele şair gibi ince ve hassas varlığa. Bıçaklanmış satır başlarında, kimsesizler mezarlığına gömüldüm. Duygu yüklü bir şiir. Kutlarım.
ESİR TÜRK İLLERİ HÜRRİYET BULSUN TÜRK İSLAM ALEMİ NEŞEYLE DOLSUN “HER GÜNÜMÜZ BAYRAM TADINDA OLSUN KURBAN BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN”… … İsmailoğlu Mustafa YILMAZ.
......................................... Saygı ve selamlar..