......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Bu sene de geldi Kurban Bayramı
Kurban Bayramımız mübarek olsun,
İnsanlığa güldü Kurban Bayramı
Kurban Bayramımız mübarek olsun.
Esir Türk illeri hürriyet bulsun
Türk İslam alemi neşeyle dolsun
“Her günümüz Bayram tadında olsun
Kurban Bayramımız mübarek olsun”.
Kurban Bayramının ikinci günü
Buğünden farkı yok bayramın dünü
Bayramdan dönmüşüz kıbleye yönü
Kurban Bayramımız mübarek olsun.
Kurban Bayramının günlerde üçü
Akrabaya ermek Bayramın gücü
Eş dostu görmezsek bizlerin suçu
Kurban Bayramımız mübarek olsun.
Senede bir defa islama uyduk
Kurbanı keserek et yeyip doyduk
Kilo kilo yapıp dolaba koyduk
Kurban Bayramımız mübarek olsun.
İSMAİLOĞLU der Allah’a şükür
Akraba, tanışla görülsün fakir
İnsanlık için de en büyük zikir
Kurban Bayramımız mübarek olsun.
---- 13.08.2019 – Beylikdüzü / İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul.
.................................................. Saygı ve selamlar.