halbuki yeşile çocuğa kadına garip gurebanın rızkına uzanan ellere hep sustun.
Güneşi bir gör
bir maden ocağının çukurunda kan suratlı siyaha bakarken dilime türkü ettiğim heceler basımevi mürekkeplerinde filiz verirken ve yüreğim bu kavganın içindeyken aydınlıktan daha büyük bir yer olmadığını.
başka vatana gideceğimde diyemem suç vatanın tam göbeğindeyken ve hiç kimse suçunu saklayamadı zifiri karanlıklarda örtemedi ben şehit duraklarında beklerken.
Yine Sakarya gibi ağlamak istiyorum Akdeniz’e doğru.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akdeniz'e doğru ağlamak istiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akdeniz'e doğru ağlamak istiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..coğrafyanın sınırları zorlamıştı Şairin gönlü hüzzam dağlarını..paraf açıyordu acılara hem ne hazin..yüreği tekti belki ama yalnız değil..öyle olsa intiharlara aracı olurdu dizeler..başlıyordu bitirmenin yarısı gözyaşlarıyla Akdeniz'e doğru//Ağlamak istiyorum' dese de..Sakarya ile..kutlarım tebriklerimle..selamlar...
çok duygulandığım şiirler dendi...bunca hainlere rağmen bu vatan bizim ve biz bu hainlerin bir gün hakkından geleceğiz. duyarlılık dolu müstesna bir yürek sesiydi. tebrikler ve saygılarımla...
Bir dur düşün birden üçe kadar say da bir sus halbuki yeşile çocuğa kadına garp gurebanın rızkına uzanan ellere hep sustun.
Güneşi bir gör bir maden ocağının çukurunda kan suratlı siyaha bakarken dilime türkü ettiğim heceler basımevi mürekkeplerinde filiz verirken ve yüreğim bu kavganın içindeyken aydınlıktan daha büyük bir yer olmadığını.
Başka bayrağım yok benim başka vatana gideceğimde diyemem suç vatanın tam göbeğindeyken ve hiç kimse suçunu saklayamadı zifiri karanlıklarda örtemedi ben şehit duraklarında beklerken.
Yine Sakarya gibi ağlamak istiyorum Akdeniz’e doğru.