(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
küçük bir çocuğun sahilde kumdan kale yapmak için kolarıyla kumu toplaması gibi, yavaş yavaş toparlanmış konu, ve sonunda da kale gibi bir şiir olmuş, tek kelime: MÜKEMMEL
böyle güzel şiirlerdir bana ve bizlere sunulan nimet !.bu tam bir gönülde ziyafet...şiir adına güzellikler adına bir bereket...yüreğinize sağlık nasıl demem şimdi bu şiire...kutlarım Öznur hanım...saygılarımla...
"Göremediğim rüyasında dilinin Gidemeğim kadar ülkende Kalabilirim Sözün kadar..."
His ettiğin kadar kalabilirim düş ülkelerinden...Ben sevgi hurdacısı Ben sevgi kırıntılarını gömmedim topraklara Gömmeyeceğim... seni hisettiğim sürece.
Muhteşem dizelerdi, nacizane bir alıntımı da eklemiş oldum. yüreğinize sağlık efendim, saygılarımla
Avuç içi gibi bildiğim Yüreğinin haritasında yol alırken ve ararken sesinde Bir gün geleceğini, Ya doğacağımı güne Ya öleceğimi dolunayda, Bilirim.
Harika bir şiir daha bu gece gerçekten güzel şiirler resmi geçit yapıyor adeta ve şanslı olmak diye buna denir herhalde son derece keyifli bir gece oldu benim için yüreğine sağlık sevgili Öznur keyifle okuduğum şiirlerden biriydi seçme hakkını sormuşsunuz ya hani doğmak derdi tabii ki dostum doğmaktan güzel bir şey var mı hani o uzun zamandır söylemediğim bir sözdü ama söyleyeyim burada bir düşünürün dediği gibi her gün milyonlarca çocuğun doğması dünyada Tanrı'nın bu insanlardan hala ümidini kesmediğinin bir göstergesidir demiş ya aynen öyle sanırım ben de olsam bu şıkkı seçerdim.. Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..