(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çanta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çanta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonunda unutsam bir tuvaletin lavabosunda *********************** ya gönül heybemiz... iç dünyamız...? sol göğsümüzün altındaki et parçasında keramet onu bir yerlerde unutmayı bir başarabilsek...
senin şiirlerin bu sıralar çok güzelleşmeye başladı. hayırdır inşallah... çok seviniyorum inanın... bütün dertleri bir çantyaya koymak ve salına salına gidip bir lavaboda unutmak... ah bir yapabilsek... ama deneyeceğim inanın... sevgilerle...
valla ne iyi edersin.keşke öyle yapabilsek.Öyle bir imkanımız olsaydı ben çıkardım en yüksek dağın yamacına bırakıtdım aşağıya paramparça ederdim. YAda çıkardım hırçın akan bir nehrin üzerindeki bir köprüye ayaklarna taş bağlar atardım azgın sulara. Amaaa Senin şiirin çok harika.Unut kardeşim.Ve bir daha o lavabonun semtine bile Tebrik ediyorum. Şiirini okudum bir anda bütün dertler vız geldi. Hoştu şiirin. Sevgilerimle.
sonunda unutsam bir tuvaletin lavabosunda ************************** taşımanın alemi yok...** ne güzel olurdu ben de böyleni yapsam...ellerine sağlık...
degerlerin yitirildigi kucuk gezegenimizde anlamli olan ne kaldi ki... Lavoboya.... aynen katiliyorum hatta uzerine alci falanda dok ki asla cikamasin bir daha...
terkedilmesi acı olsa gerek yinede yıllardır yanınızdan ayırmadıgınız yaşamın her fazlasını koydugunuz vazgeçilmeziniz hatta bazen aradıgınızı bile oldugu halde bulamadıgınız çantalarınız ben munzurluk yapıyorum tabiki dost
güzeldi bakış pencereniz ve çok başarılı sevgiler yüreginize
aslında kolay bir yöntem ama çantanın içindekiler bizi asla unutmaz...hatta klozete atıp sifon çeksek bile...:) tam tarzım bir şiirdi..yüreğimi koydum şiire şairem... papatylar bıraktım sayfanıza... sevgimle... TEBRİKLER....
Sevgili gül şiirin okuyucuya verdiği özgürlük öylesine bol ki bütün dertlerim sanki çantanda imiş gibi sevindim coşku ve haz duydum okumaktan bu güzel başarını yürekten kutlarım
Askida kalmisti ya Simdide lavobaya birakiyorsunuz. Iyisiniz vallaa gittiginiz yerler dertlerinizi atin gitsin. Gardroptakileri ben buldum, hic bir ise yaramiyor. Kutlarim cok hostu...
Bu şiirde dertlerin bir çantaya doldurulup bir erler bırakılması şiirde bir buluştur,söylenmemişi söyleyiştir.
Kısaca işte şiir budur diyebilirim.
Kutlarım Sn. Dal hakikaten çok güzel yazıyorsunuz ve uslup farklılığınınz var...