Akan zaman geri getirmiyordu seni bana Ve ben çığlıklarımı içime akıtıyordum sessizce... Yavaş yavaş yaşanıp da Ağır ağır yanan yüreğim gibi Yanıyordu gözlerimin içi. Yürüyorum gene caddelerin birinde, Dokunuverecekmiş gibi ellerin omzuma, Parlayacakmış gibi yüzüm sevincinle… Oysa ben yalnızlığıma atıyorum adımlarımı. Sevdam yorulmadı, Yüreğim dingin, Hayat, yollarımı doladı birbirine Seni bulamıyorum. Otursam şu kaldırıma Eğip başımı önüme Düşünsem şu çay bahçesindeki hâlini; Tanır mıyım ki seni ayak izlerinden? Saçlarımı kestirsem… Tanır mısın beni gözlerimden? Elimdeki simidi paylaşıyorum serçelerle, Göz göze gelsek sorardım sevginin sırrı ne? Hatırladım düşününce Bu yollardı gözyaşımı içine çeken, Çaresizliğe bürünüp de Kendimi sürgün edişim sana Bu şehirdeydi. Sen her dokunuşunda ellerime Çekmek isterdin beni bu girdaptan… Şimdi sadece adres değiştirdim, Başka bir girdabın koynuna sindim. Notaları dilimizde bir şarkıyla Sarılıp da dans ederken Neydi bir olan; Biz mi, sevda mı, umut mu? Kulağımda binlerce uğultu… Bütün şehir mi âşık? Susun… Derdime eş, derdiniz! Gözlerimi açmaktan korkuyorum. Kelli felli insanlar Akıl küpü olmuş, Sarmışlar etrafımı. Kırsam da küpleri Üst üste koyup Uzaktan topu fırlatsam; Devirsem… dağıtsam bu oyunu Ve çocukluğumdaki mutluluğuma sığınsam. Keşke… Gücüm olaydı. Keşke…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçbükey Aynada Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçbükey Aynada Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke hep çocuk kalabilsek yinede her yaşın kendine özgü bir güzelliği var diyorum ne yapalım bizler de içimizdeki çocuğu yaşatırız ve hep mutlu oluruz ,yüreğinizden sevgi yüzünüzden tebessüm eksik olmasın sevgiyle...
cocukmu kalsaydık hep görmeden gercek yüzlerini maskelilerin...cocuk kahkahalarına mı sığınsaydık hep asılı kalıvereydik zamanı bir yerinde..ve bu şehir yutmasaydı sevdalarımızı süpürmeseydi cöpcüler ankara sokaklarından ne dersiniz üstadem.... kutlarım papatyalar yüreğinize....
Derdime eş, derdiniz! Gözlerimi açmaktan korkuyorum. Kelli felli insanlar Akıl küpü olmuş, Sarmışlar etrafımı. Kırsam da küpleri Üst üste koyup Uzaktan topu fırlatsam; Devirsem… dağıtsam bu oyunu Ve çocukluğumdaki mutluluğuma sığınsam. Keşke… Gücüm olaydı. Keşke…
Yüreğinize sağlık,güzel bir şiir okudum,saygılarımla...
Devirsem… dağıtsam bu oyunu Ve çocukluğumdaki mutluluğuma sığınsam. Keşke… Gücüm olaydı. Keşke… Güzel dizelerin oluşturduğu şiir çok güzeldi . Yürekten Tebrikler