Gönlüm yorgun yaşarken son anımda hüzünle Sevmek bana yakışmaz, dalga geçme benimle Ben sevmekten yoruldum sever gibi yapamam Sevmek bana yakışmaz, dalga geçme benimle.
Gönül ister bilirsin, mevsim hazan olsa’ da Dayanamam ben sonra bana daha yaklaşma Güzel kızsın anladım, ikide bir göz kırpma Sevmek bana yakışmaz dalga geçme benimle.
Âşık olsam şimdi ben, gezsem tozsam seninle Sevişmeden duramam, baş edemem kendimle Git kendine bir denk bul, yazık etme kendine Sevmek bana yakışmaz, dalga geçme benimle
Böyle yapar durursan bak tutamam kendimi Yaşlı demez sevip’ de, pişman etme kendini Sana göre değilim, denginde bul sevgini Sevmek bana yakışmaz dalga geçme benimle
Ateşlisin anladım, umut verme sen bana Benim canım tatlıdır çok yaklaşma yanıma Alev alır yanarım, ben bir girsem koynuna Sevmek bana yakışmaz dalga geçme benimle
Bana derler kul Yüksel geldim nice yaşıma Sevsem de baş edemem bilmez misin seninle Sen güzelden güzelsin, çıkıp durma karşıma Sevmek bana yakışmaz dalga geçme benimle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dalga geçme benimlen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dalga geçme benimlen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüm yorgun yaşarken son anımda hüzünle Sevmek bana yakışmaz, dalga geçme benimle Ben sevmekten yoruldum sever gibi yapamam Sevmek bana yakışmaz, dalga geçme benimle.
Güzel desem yetmez çok güzel bir şiir okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Selam ve saygılarımla.
Okunan şiir güzellikler sunar…
............................................ Saygı ve selamlar..