Dünya dönüyor, Bir kilo balık ve soğan ile Tavuk yumurtadan mı çıktı, Yoksa yumurta tavuktan mı Döngüsel mantık Mantık ve nezaketden ölmek isteyenler Bir adım öne çıksın.
İçiniz rahat olsun Süt ve balın ateşten yaratılışında Son çoban dağlara gömüyor kavalını
Dünya dönüyor Şiddetli bir baş ağrısı ile Git gidebildiğin yere kadar Kaç kaçabildiğin kadar Bilinçaltı kaçar Bilinç kovalar seni Sen kendinden vaz geçsende İçiniz rahat olsun ki.. Bu yangından , Allopsychic bir kediyi kurtarabildik.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLOPŞİŞİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLOPŞİŞİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın çelişkiler dolu yaşamını resmetmişin gibi geldi bana. Dünyamızıda.Belirsizlikler. ve yaşanan gerçekler.kaybolan duygular. Ve şaşırtmaya devam . Kalemine sağlık. Kutlarım.
İnsanın farkında olma hali nöropsikolojik tanımmdır Çevremizin farkında olma hali oto pşişik hali yani bilinçli bilinçsiz kategoriler Allopşişik kendinin farkında olma üst düzeyde
İnsanın çelişkiler dolu yaşamını resmetmişin gibi geldi bana. Dünyamızıda.Belirsizlikler. ve yaşanan gerçekler.kayban duygular. Ve şaşırtmaya. Kalemine sağlık.
Tabi,okuyucu olarak değilse de uyelikde henüz yeni olduğumdandir ki, rastladigim güçlü kalemlerin tüm şiirlerini okumaya gayret içindeyim,dahası bir şiir digerinin suregi,bir şiir digerinin habercisi,bir nota diğer notaların tetikleyeni olduğundan..sanırım bütün siirler ve seçilen isabet müzikleri aynı kalite ama farklı pencerelerde okumuş olacagim..elinize ve zekaniza sağlık herşeyden once
Yorumların kendisi,mana ve madde aleminden kopup gelen şiirlerden esinleniyor Bu arada mesaj kutusuna baktım,sıfır güzel bir rakam ama boş olduğunu ima etmesi bakımından sıfır sadece sıfır bu kutuda :)