Şiirin hikayesi! Seksen ihtilali! Yıl bin dokuz yüz seksen bir , Yer Bursa kapalı cezaevi. Medrese-i Yusuf iye. Taş medreseli ülkücüler zulüm altında ve yüzlerce kaybolan gençliğin ardından! Şehitlerimize Allah’dan rahmet, gazilerimize şifa, hayatta olanlara sağlıklı uzun ömürler diliyorum.
İhtilal !
Düşmeyen ne bilsin ne çektiğini, Olsa da taşların dili söylese ! Sineyi dağlayan kızgın demirin, Teninde can çeken külü söylese !
O kara seksenin zalim eylülün Sökülen fidanın solan sümbülün Mihrapta, minberde ölen bülbülün Makberde yeşeren gülü söylese !
Henüz on yedi de çocuk yaşları Vatan için parça parça başları Yarım kaldı hayalleri düşleri Kırılan kolların eli söylese !
Karanlık dört duvar hiç doğmaz güneş Hücrede can çeker baba, kız, kardeş Şehidin alnına yazılırken leş Çınlayan duvarın hali söylese !
Kimine müebbet, kimine idam Vatan derdi ile tüm cihanda gam Yiğidin üstüne çöker ayaz, sam Savrulan efkarın yeli söylese !
Huzur yok, acı var, dert var yuvada Salalar çınlıyor arş-ı ala da Kediye su çeker aslan kovada Süzülen yaşların seli söylese !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhtilal ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhtilal ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
☾✫Merhabalar Saygı değer Kalem. Dramı yaşayanlar bilir Güne Düşen Güzel ve Anlamlı bir Eser İlhamınız bol Kaleminiz Kavi olsun. Canı gönülden kutlar tebrik ederim. .......................... Selam ve Duâ ile.
Kıymetli hemşehrim seni gayet net anlıyorum lakin yinede o samimi ve imanlı mücadeleyi boş görmemek lazım. şahsen benim onur duyduğum günlerdir o yılmaz mücadelelerimiz. selam ve saygı ile
Teşekkürler şiir için üstadım Allah bir daha o günleri göstermesin hüzünlü acı dolu bir şiirler karanlık bir yılı ustaca anlatmışsınız saygılar selamlar hayırlı Cumalar dilerim
TAŞ MEDRESELİLER BİZ ÖLSEK DE YÜCE RUHLU ÜLKÜCÜLER YAŞAYACAKLARDIR...
....................................Saygı ve selamlar.