Gözyaşımı kuruttuğum yıldızlardan hesap sorar, Gözlerimi çökerten aşkın günahkar tuzu! Kırılan gururuma saklanan yağmur gölgesinden Muhabbet bağıma doğsun diye güneş; Siyah güllerin gizeminde yastığıma iner geceme Gün yüzlü gönül fatihi kuşlar!
Bir damla su bekleyen serçe masumiyetinde Ertelenen vuslata kucak açan gün ertesi suskunluklarım! Davet etme intihara aşina yalnızlıkları Gün batımı soframa oturmasın düş kırıkları!
Denizin yağmura kavuştugu zaman Nefes tutar bakışlarım Damla düşürmemek için gözlerimden Göklerin mavisini emer sular!
Umudumda tükenmemek için Meltemler okşar hüzünlü yüzümü , Yüzünü yansıtan aynalara Daha yakın, daha sen kalmak için Sümbüller açar yeni başlangıçlara... Mantosunu çıkarmış mevsimi kucaklar Sıfırlarım yüreğimi teğet geçen zamanı!
Gelecege uzanan yolları döşemeyin taşlarla Toprağa ulaşmak için kaldırımda ağlar Ayak altında ezilir sevda kokan izler; Gözlerime kapaklanır gün batımı ihanetler Bedenlenen gölgeler kendini yakar güneşte!
Yanımda yürüyen ayak sesi Bırakma iz diye Bakışımda büyüttüğün düşleri Ulaşmaz taşa dönüşmüş gönlüne Ulaşmaz ihram giymiş dualarım !
Yagmur korkar doludan Akasya gölgesinde saklanır gözlere Anlar seni yüreğimden dökülenler Yüzüme düşen gölgenden tanır kurşun sesim!
İkrar etmez kasırgaya yenilen rüzgar Beyhude düşürme incilerini Kış beyazı değil mi cemreyi bekleyen Bulutun bugusundan doğmaz mı güneş?
Tuz dağlarına dönmeden dilim Aydınlıktan korkar gibi saklanma Saklanma karanlıklara! Gece sesine düşmüş yüzünün çizgileri Korkma Güneşe uzat saçlarını Korkma Karanlıklar saklar gölgeleri
Yüzüme düşen gölge Tanırım seni Ayaklarıma dolanan izinden Haydi söyle Bedenime yorgan olmuş iken hatırlar! Solmuşken gönlümün has çiçekleri Suya düşen kelimelerin olur mu teri ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suya Düşen Kelimelerin Olur Mu Teri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suya Düşen Kelimelerin Olur Mu Teri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel ve duygusal bir şiir okudum, yüreğinize sağlık…
Şiir yeni bir yaşamdır…
...........................................Selam ve saygılarla..