(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN ÇİÇEKLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN ÇİÇEKLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en azından döneceğim demiş ya demeseydi. . . eğer dememiş olsaydı çaresizliğin enn büyüğünü yaşardın döneceğim deyip bir umut olsa da vermiş ya vermeseydi... eğer vermemiş olsaydı umutsuzluğu mesken eder umuda yabancılaşırdın... dönerim dediyse döner üzülme ya dönerim demeseydi =( harikaydı şiirin yaralıyım bu konuda o yüzden bıraksalar sayfalar dolusu yazarım kafanı şişirmeden gideyiim ben:) HoŞçAkAl. . .
Sen ki; Döneceğim dedin . Ve gittin. Ben dolu sevdalardan... Şimdi Hüzün çiçekleri büyüyor kirpiklerimde Hasretinin ektiği tohumlardan. ************************************** Heralde bu kadar kısa fakat yüreği bu kadar da uzun hüzünler taşıyan şiir olamaz kanımca.. .Eellerine yaralı yüreğine sağlık...
güzel bir çalışma duygu pınarların ebediyen çaglasın ama hiçmi hiç azalmasın yürekden kutluyorum pirsultanın direnciyle selamlıyorumbaşarılarınızın devamını diliyorum güzel insan...
Döneceğim dedin .
Ve gittin.
Ben dolu sevdalardan...
Şimdi
Hüzün çiçekleri büyüyor kirpiklerimde
Hasretinin ektiği tohumlardan.
hüzün ve hasret muhteşem ikili.
tebrik ederim.