(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kadınlar tarafından şiddet ve hakarete uğrayan o kadar çok erkek tanıyorum ki :( yazdıklarınıza "fiziksel şiddet" bağlamında katılıyorum. kısa öz ve çarpıcı olmuş.
kadınlar tarafından şiddet ve hakarete uğrayan o kadar çok erkek tanıyorum ki :( yazdıklarınıza "fiziksel şiddet" bağlamında katılıyorum. kısa öz ve çarpıcı olmuş.
kadınlar tarafından şiddet ve hakarete uğrayan o kadar çok erkek tanıyorum ki :( yazdıklarınıza "fiziksel şiddet" bağlamında katılıyorum. kısa öz ve çarpıcı olmuş.
kadınlar tarafından şiddet ve hakarete uğrayan o kadar çok erkek tanıyorum ki :( yazdıklarınıza "fiziksel şiddet" bağlamında katılıyorum. kısa öz ve çarpıcı olmuş.
kadınlar tarafından şiddet ve hakarete uğrayan o kadar çok erkek tanıyorum ki :( yazdıklarınıza "fiziksel şiddet" bağlamında katılıyorum. kısa öz ve çarpıcı olmuş.
Her şey sana feda olsun emekçi kadınım, Zincirleri kırmakta yana benim inadım, Senin eserin sınıftaki emekçi olma adım, Özgürlük sana helalıdır helal kadınım…
Hiçe saydılar seni hesaba koymadılar, Sırtını döndüler haykırışını doymadılar, Sözde eşitiz dediler hiç birine oymadılar, Özgürlük sana helalıdır helal kadınım…
Az mı verdin onurunca yaşama kavgası, Bitmesin yüreğinde özgürlük sevdası, Kim biçebilir var mı yaşamanın pahası, Özgürlük sana helalıdır helal kadınım…
Doğurduğun yiğitler onca destanlar yazdı, İnsan olmaktan neyin eksik neyin azdı, Yırt kara çarşafını artık güneş kızdı, Özgürlük sana helalıdır helal kadınım…
eger siz ey erkekler diye hitep ederseniz genelini kastedersiniz o zaman verdigim mücadele boşamı gidiyor diye kendi kendime sormada edemiyorum işte kadınlarımızı nasıl savundugumun bir kanıtı ....
bu şiir veya yorum ama nıye yazdığını anlamadım gerçekten belkide okuduğun bır kıtaptan etkılendin ama herkes kendı saygısını kendı elde eder kadın veya erkek hiç farketmez
ŞiDDeT, HaKaReT NeDeN HeP KaDıN NeSLiNe. Ey! Siz ErKeK NeSLi GüCüNüZ ßiZe Mi YeTiYoR SaDeCe ************ Güç hangi güç ...ACİZLİKTİR TOKATLAMAK ...vURMALI EVET YÜZLERİNE VURMALI AMA ACİZ OLUŞLARINI TEBRİKLER KISA AMA ÖZDÜ...SAYGILARIMLA neNa
Tebrik ederim sizi 15 yıldır sesinizi yükseltmediğiniz için. Ancak neslin çoğu bu gruba girdiği için ufak çapta genelleme yaptım. Sözüm meclisten dışarı diyeyim de yanlış anlaşılmayayım =)
tutmasını bilmeyen el, el değildir. ve sevmesini bilmeyen yürek. kırılır bütün kanatları insan oğlunun nesli karıştırmak caiz değildir, ben kadınım dediğimde akan sular durur. ve erimez denilen karlar ayaklarının altına su olur.
bizim gücümüz sevgimizdir, şiddete hakarete yönelen adam değildir, gün gelipte yapa yalnız kaldığında, ölümü düşünen pişmanlık değildir.
serhat saçmalamaz gece avuntusuyla, bir sevgi fabrikası kurar gökyüzü avlusuna, isteyen istediği kadar yer içer, cenneti kıskandırır kadınına dokunduğunda.
ŞiDDeT, HaKaReT NeDeN HeP KaDıN NeSLiNe. Ey! Siz ErKeK NeSLi GüCüNüZ ßiZe Mi YeTiYoR SaDeCe ************************************************* Şaire şiirinizi beğendim. güzel bir hitabet . Genelleme yapmanız biraz yanlış olmuş, Yaratılmış olan insanlarda ayırım yoktur,Hatta kadın nesli erkekten daha üstündür. Bilinmezmi anne bir kadındır, Cenneti istiyorsan, Annenin ayakları altındadır. Anneye itaat, sevgi, hoşgörü, hoşnutluk yapılmaz sa o cennete girilemez. Sevgili kadındır, erkek için. Baştacıdır, Gönül sarayının ecesidir. Bu nadide varlıklara kim eziyeti reva görür, Varsa böyle bir erkek bildiğin o erkekler katagorisine girmez, Başkabir katagoriye alabilirsin. Karşılıklı sevgiler bitmişse eğer şiddet olmamalı. Biz erkeklere de bu suçlamalar reva görülmemeli. Saygılar sunarım. İyi bir erkek çıkmamışsa karşınıza, İyisini bulmanızı ümit ederim.