Yumsam da gözlerimi farketmez öksüz bir çocuk ağlar içimde bazen sıdıverir gözümden apansız ergin bir üzüm tanesi ıslanır ellerim bombardımana uğramış bir kentin enkazı savrulur gökten düşlerime lime lime
... Bu ne yaman hıçkırık ağlamak ne kelime kalakalırım ortasında meydanların yapayalnız kim toplar hayallerimi darmadağın yağın gözlerim, yağın yağın!
Bayrak bayrak düşer düşlerim gelincik tarlalarına geçip karşısına gülemediğim bir dilim ekmeği aynı sofrada bölemediğim sevgilim dara çekersin beni senin ellerinde mi ecelim?
Göz köze / söz tuza karışır tadı tuzu yok hayatın sensiz şimdi...
Ve inadına akasyalar / yol boyunca salkım saçak parçalanmış yıllar / düşle geçilmiş uzun yollar selam olsun kucak kucak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİCİM SİCİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİCİM SİCİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir çalışma duygu pınarların ebediyen çaglasın ama hiçmi hiç azalmasın yürekden kutluyorum pirsultanın direnciyle selamlıyorumbaşarılarınızın devamını diliyorum güzel insan...
imgeleriniz çok güçlü ve ben bu konuda çok kıskancım.gözüme kestirdim bir kaç tanesini ç/alıntı yaparsam mahkemeye vermeyin. Bayrak bayrak düşer düşlerim gelincik tarlalarına...
inadına açan akasyalarla inadına tutunmak gerek selam olsun tüm yaşanmışlıklara dara çekilecekse birgün yürek sevdiğinin darı olsun be dost şair incitmez... kimbilir...
bu ne yaman hıçkırık ağlamak ne kelime kalakalırım ortasında meydanların yapayalnız kim toplar hayallerimi darmadağın yağın gözlerim , yağın yağın !
Bayrak bayrak düşer düşlerim gelincik tarlalarına geçip karşısına gülemediğim bir dilim ekmeği aynı sofrada bölemediğim sevgilim dara çekersin beni senin ellerinde mi ecelim ?
Göz köze / söz tuza karışır tadı tuzu yok hayatın sensiz şimdi ...
Ve inadına akasyalar / yol boyunca salkım saçak parçalanmış yıllar / düşle geçilmiş uzun yollar selam olsun kucak kucak ...
Yüreinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum,gönül kaleminizden,saygılarımla...
bu ne yaman hıçkırık ağlamak ne kelime kalakalırım ortasında meydanların yapayalnız kim toplar hayallerimi darmadağın yağın gözlerim , yağın yağın ! TEbrikler
kim toplar hayallerimi darmadağın yağın gözlerim , yağın yağın ! *(kafiyeyi uydurmak için zorlamayın kendinizi... ) *Bayrak bayrak düşer (bayrak düşmez) ne olarak görüyorsunuz bayrağı?
*SİCİM SİCİM
Yumsam da gözlerimi farketmez öksüz bir çocuk ağlar içimde bazen sıdıverir gözümden apansız ergin bir üzüm tanesi ıslanır ellerim bombardımana uğramış bir kentin enkazı savrulur gökten düşlerime lime lime
... bu ne yaman hıçkırık ağlamak ne kelime kalakalırım ortasında meydanların yapayalnız kim toplar hayallerimi darmadağın yağın gözlerim , yağın yağın !
Bayrak bayrak düşer düşlerim gelincik tarlalarına geçip karşısına gülemediğim bir dilim ekmeği aynı sofrada bölemediğim sevgilim dara çekersin beni senin ellerinde mi ecelim ?
Göz köze / söz tuza karışır tadı tuzu yok hayatın sensiz şimdi ...
Ve inadına akasyalar / yol boyunca salkım saçak parçalanmış yıllar / düşle geçilmiş uzun yollar selam olsun kucak kucak ... şiirn bütünlüğü ile anlatımınız uyuşmuyor.. cümlelerinizi dar bir kelime alanından seçiyorsunuz... atacağınız yerde toplarsanız en azından hasatı zamanında alırsınız..
kaleminiz baki olsun..
Bermuda tarafından 6/18/2008 2:40:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Patlayan bir merminin Namlusuna yaptığı basınç gibi Şakaklarıma vuruyor hasretin Bir kör tapa tıkanıyor boğazıma Ya ben işte o anda ağlama desem gözlerime Dinelr mi beni şair; Ben işte o yüzden '' Yağın gözlerim yağın yağın ! ''diyorum Sen buna uyak mı diyorsun Bu ne ayak şair Bazı şeyleri ancak yaşayan bilir ...
Bayrak Bayrak düşer düşlerim gelincik tarlalarına ! Bu dizede düşen bayrak değil düştür ve vurulan her düş gelincik çiçeği olarak çiçeklenmekte hayata dönmektedir.Burada bayrak bir ulusun onurunu temsil eden bayrak değil düşlere takılan bayraktır.İmgeseldir...Biraz düşünürseniz çok rahat anlarsınız...Bayarak gibi kendi direğinde yalbır yalbır salınır gelincik çiçekleri ölese bile yaşama dönüş var yeniden...Dedim ya duygusal tepki verdiğiniz için aklınız geride kalıyor hep..Size başarılar dilerim şiir yolunda, ama beni bir gün er ya da geç anlayacaksınız eminim...
Bu yorumunuzu sizin şiirinize yaptığım yoruma yanıt olarak yazmış olmalısınız.Oysa ben bir şiire eleştiri getiriken asla şairi küçümsemem ve yapıcı ve şiirin gelişmesine yöneliktir hedefim.Ama bunun kıymetini şair anlar sayın Bermuda !Bana teşekkür etmeniz gereken yerde alınmanız sizin çok duygusal ve kendini her harekete üstünlük refleksi ile yanıt verme alışkanlığınız olduğunu ortya koydu.Bu ise gelişimin önündeki en büyük engellerdir.İnsanın gururu ne zaman aklını önüne geçerse orada hayattan kaybedilen bir şeyler vardır.Teşekkürler !
Bayrak bayrak düşer düşlerim gelincik tarlalarına geçip karşısına gülemediğim bir dilim ekmeği aynı sofrada bölemediğim sevgilim dara çekersin beni senin ellerinde mi ecelim ?
Değerli şair, inanılmaz güzel dizelerdi...Tebrik ederim, saygıyla, sağlıkla kalın...
Ama
İlla ki bir tezat bulmak isteyince, komik de olsa buluyor okuyucu..
Bir daha bayrağı yere düşürmeyin olur mu!!