Ölü toprağı mı serpildi üzerimize Duygu tepkilerimizi mi yitirdik hormonla Gün ve gün sıralanıyor şehit Doğuda mayın şehirde patlıyor bomba Besleniyor kanımızla terör tohumları.!
Bıktık artık aynı sözlerden Etkilemiyor artık kimseyi Hani kanlar yerde kalmayacaktı Başın sağ olsun demeden Sus ta düşün edebiyat parçalama.!
Nasıl vereceksin hesabını Kahpelerin sezilmez mi oyunları Güneşin gözlerine kan doluyor Irmaklara döndü şehidim al kanları.!
Nutkun tutulup başın eğilmesin Tut tarihi sözlerini Silinsin artık şehit ananın gözyaşı Vatan sağ olsun deriz kanımızla Siyaset sahnesinden çekil nutuklarınla .!
Uyanalım artık bu kör uykudan Silkinip sahip çıkalım kendimize Haddini bildirmek zamanı geldi çulsuza Güçlü bir devletten döndük kuklaya Avrupa birliği bahane Haddini bildirmek zamanı geldi zalimlere!
Çek ellerini üzerimizden kan emici sülük Artık inandırmıyor beni Kopenhag kriteri Avrupa insan hakları Nerede şehidimin hakları.!
Ötelerden uyarmamış mıydı Mustafa Kemal Düşmanını bil dostunu seç Bağlı kalma ekonomide hiçbir güce Silkin dünya tarihinin yenilmez Türk gücü Uyan milletim uyan Ağlıyor Mondros bataklığını kurutan Lozan Düşün bir kez daha düşün tokalaşmadan BOP zıpkını vuruyor vatanımın bağrını Uyan artık Sevr hap diye yutturulmadan.!
Körpe fidanlar tek tek yere düşmeden Yırtalım bu senaryoyu Kandil dağında çukurca gün görenler Yaşananlar yaşanacakların aynası olmadan Kabarsın Türk’ün ayranı.!
Silinsin gözlerimizde ki umutsuzluğun çizgileri El ele omuz omuza verelim soysuzlara dersini Yüzünü güldürelim yurdumda esen rüzgarın Yüzünü güldürelim yarına günaydınlar.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşin Gözlerine Kan Doluyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşin Gözlerine Kan Doluyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ramazan Bayramınızı tebrik ederim,…
Ramazan Bayramı Türk, İslam alemine ve tüm insanlığa huzur getirsin…
_______________________________Saygı ve selamlar..