(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeteneksiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeteneksiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ANNECİĞİM Beyaz saçlarını sarıp eline.. Kutlu hayallere dal anneciğim.. Gönlünü salıp ta aşkın seline, Sade benliğinle kal anneciğim.. Bir seher vaktiyse ,ayrılık varsa, Ruhunu hicranın yarası sarsa, Seni sığdıramam bir büyük asra, Nasıl sevdiğimi bil anneciğim.. Üşüyen kalbimi eline aldın, Beni sevğilere ,sevdaya saldın, Beni görmeyince nasıl ağlardın, Rüyama, hülyama gel anneciğim.. Başım ağrısa yüreğin sızlar, Ancak sana olur ,çekilmez nazlar, Geçsede asırlar,mevsimler yazlar, Yinede gözyaşım sel anneciğim... Gece uyumadın ,nöbetler tuttun, Kendi dertlerini ,acın unuttun, Beni kutlu ninnilerle uyuttun, Cihanlarda mutlu ol anneciğim... Gelin olsam elin kınalar yakar, Asker olsam dilin ağıtlar yakar, O yüce gönlünden hep şefkat akar, Ne olur gönlüme dol anneciğim... Birazcık geç kalsam ,gözün yollarda, Bir hicran türküsü kutlu dillerde, Ben seni unutmam gurbet ellerde, Çiçek çiçek bahar dal anneciğim... Göz pınarlarından dökme yaşını, Acılara salma dertli başını, Acıyla,umutla kur savaşını, Uzanmasın sana el anneciğim... Huzuru mahşerde öpsem elini, Koklasam bembeyaz saçın telini, Gözlerinden akan şefkat selini, Sıcacık avcuna al anneciğim... Musa DOĞRUER (TESLİMİ)
Seviyorum
seni
Ekmeği
Tuza
Banıp
Yer
Gibi
Diye
Şiir
Yazacaktım
Ammaaa
Yetenek
Yok ki!
_Neptün *
şair arkadaş yüreğine ve gönlüne sağlık....