Sen geldiğinde bir şey yoktu elinde çok şey gitti giderken dünyam vardı gözlerinde!
Delicesine severken / dalgalar köpük vurdu okyanuslar mı kudurdu, umutlar bağlandı gemilerde deniz ve gök / yüzünün ışığına büründü; bu ne biçim ışık seli?
Ufukta bulutlar atom gibi patladı sevgim tüm evreni kapladı, dalga dalga basıyor öldürücü sıcak haşmetli kasırgaların küllerimi de savuracak!
Böylesine seven / sevgi dolu bedenden aldı minicik, bir çift partikül deli gözbebeklerin beni benden...
Tüm kabahat sende geride beni / kül halinde koyacak kadar güzel ve gaddar sensin beni yakan atomun çekirdeği...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
N.B.C. SEVGİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
N.B.C. SEVGİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok beğendim doğrusu bu şiiri...gecemi ışıttı...teşekkürler...ayrıca MilliTakım Marşı'm için yorumunuza da çok teşekkürler..sevgi ve saygımla...selamlar...
sizi okudukça bir anafora yakalnmış gibiyim düşüncelerimin beni nereye savuracağı belirsiz ama hep güzel bir koya bırakıyor dalgalarla boğuşmaktan yorulan düşüncelerimi...
tüm kabahat sende geride beni / kül halinde koyacak kadar güzel sensin beni yakan bu atomun çekirdeği ...
Affettireceksen kendini dokun parmaklarını / topla küllerini koklasın tenim yepyeni ’ atom güllerini ’ ... *************************************************** ilk defa ATOM bana sempatik geliyor..'.atom gülleri' ustaca kurgulanmış güzel şiir...ellerine seven yüreğine sağlık...
yine on sefer okuttu şiir kendini.ne diyim hocam yorum yapamıyorum bazen.farklı şiirinize, şu alışılagelmiş tarzda ''kutlarım kalemin daim olsun'' desem ayıp olur mu?
Affettireceksen kendini dokun parmaklarını / topla küllerini koklasın tenim yepyeni ’ atom güllerini ’ ...
" atom gülleri " evet bu şiirde bana göre en can alıcı sözcükler bunlar... şairin burada bir buluşu sözkonusu... söylenmemişi söyleyebilmek maharet. Şairde bu sitede bunu yapabilen ender şairlerden... tebrikler.
Değerli şair dostum;yanlış anlaşolmaya sebebiyet vermek istemem...Atom gülleri imgesi benden önce kullanılmıştır.Ahmet Arif'in ''Anadoluyum ben tanıyor musun / beşikler vermişim Nuh'a / Havva Anan dünkü çocuk sayılır diye başlayan Anadolu Şiiri'nde kullanıldı. ...kardeşliğin ,beraberliğin ,atom güllerinin katmer açtığı ...biçiminde akıp gidiyor o şiirin devamında ...
Sanırım siz burada aynı imgeyi değişik anlamda kullandığım için bunu şiirimizi besleyen önemli bir şah damarın- dan beslenme olarak yorumladınız ...Çünkü siz de bu imgeyi benim gibi tırnak içine alarak kullanmışsınız...Yanlış anlaşılmak istemem ...Ustadan habersiz bu imgeyi kullandım ; ne der bana bilemem !?Yorumunuz için can-ı gönülden teşekkürler...
bu güzel yüreğinizin eseri olan,kağıda nakış,nakış işleyen kalemizi,ve bu güzel şiiri bizlere sunan siz şair dostumu yürekten kutluyorum.kaleminiz dik ve dayım olsun... güzel insan...
Ufukta bulutlar atom gibi patladı sana sevgim tüm evreni kapladı, dalga dalga basıyor öldürücü sıcak haşmetli kasırgaların küllerimi de savuracak !
Gerçekten bir nüklüer, biyolojik ve kimyasal patlama gibi sevgi dizeleri. Güzel bir betimleme ile bağdaştırılmış. Amerika duymasın Nüklüer silah üretiliyor gerkçesi ile mazallah ırak oluvermeyelim.:)))
Delicesine severken / dalgalar köpük vurdu okyanuslar mı kudurdu ; umutlar bağlandı gemilerde deniz ve gök / yüzünün ışığına büründü bu ne biçim ışık seli ?