Okuduğunuz şiir 8.5.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
TUZ BASTIM YARAMA!
Hazan oldu ömrüm, yaprağım döktüm Sendeledim durdum, gama diz çöktüm Anılara daldım, ağıtlar yaktım Sensiz bir sevdaya, dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem.
Gönülden nikahlım, mahşerlik eşim Sen varken tatlıydı, ekmeğim aşım Sen gittin gideli dinmiyor yaşım Sensiz bir sevdaya, dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem.
Yokluğunda girdim, yeni yaşıma Tipiler boranlar, yağdı başıma Aklar indi birden, kara kaşıma Sensiz bir sevdaya, dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem.
Yaralı kalbimin, merhemi sensin Gözümün gönlümün, selleri dinsin İçimde yanan o, cehennem sönsün Sensiz bir sevdaya, dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem.
Kalbim bir tek senin, kimseye vermem Unutarak seni, başka ten sarmam Kimsenin aşkını kalbime sermem Sensiz bir sevdaya, dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem.
Sevdamın değeri, çoğalsın sende Dudağının izi, silinmez tende O günden anılar, hep kalır bende Sensiz bir sevdaya, dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem.
Bekliyorum bir gün, dönersin diye Fırtınan durulur, diner sin diye Aklına gelirim, anarsın diye Sensiz bir sevdaya, dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem.
08 /05/ 2019 Mlk Tryk
Şiirimi gün seçkisine layık gören Edebiyat Defteri yönetimine çok teşekkür ederim saygılarımla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUZ BASTIM YARAMA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUZ BASTIM YARAMA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ramazanda kardeşlik çok güzel bir haslettir Kardeşlikte buluşmak arzulanan vuslattır İslam kardeşine ikram ne yüze bir izzet tir Ne mutlu bu izzeti hak eden MÜSLÜMANA =========================== :::Güne iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Dönülür mü sandın kıştan bahara Geçen bahar geçti gönülde yara Sevda kaybolunca rüyada ara Bu diyarda olmaz vuslat hazanda Buluşursun belki öbür dünyada
Tebrik ederim Kalemine Yüreğine sağlık Selam ve saygılarımla Başarıların daim olsun
Aklım hep sendedir dönersin diye Neden çekip gittin habersiz niye Gönlümden gönlüne olsun hediye Sensiz bir sevdaya dilek dilemem Tuz bastım yarama, artık gülemem...
Günün seçkisi olan bu anlamlı güzel şiirinize ben de katkıda bulunmak istedim. Nice güzel şiirler yazmanız dileğiyle... selamlar.
Güne düşen bu güzel şiirinizi ve hissederek yazdıran yürek sesinizi canı gönülden kutluyorum sevgili şairem.Hüzün yüklü duygu sarmalında harika bir şiirdi.Kaleminiz kavi ilhamınız bol olsun.
Bekliyorum bir gün dönersin diye Fırtınan durulur,diner sin diye Aklına gelirim,anarsın diye Sensiz bir sevdaya dilek dilemem Tuz bastım yarama,artık gülemem.