Her gün özlüyorum her dem özleyeceğim Gelirsin diye yollara bakıp gözleyeceğim Desen ki sevme beni yine de seveceğim Yüreğimden yüreğine köprüler öreceğim Hayal kuracağım senli düşler göreceğim Kıymetlim diyeceğim canımsın bileceğim.
Yüreğim yangınlarda dön gel kara sevdam Benden kalmadan biraz kül biraz duman Bir gün duyarsın belki okunurken salám Sözler tükendi kelimeler velhasılı kelam Ömrüm özlemekle geçip bitecek vesselam Ömrüm dediğim sana mümkün değil el vedam.
Öldürmüyor belki ama ayrılık beter ölümden bile Ölüyorum demekle biliyorum ölmüyor hiç kimse Dün mazi yarın hayal, sayılı günümüz var ömürde Bir gün veda edeceğim sessizce sensiz geçen ömre Neyleyim yaşamayı sen yoksan garip gönlümde Ölürsem senden önce bekleyeceğim mahşerde.
Suçlu kim, kader mi, sen mi, ben mi, biz mi? Yoksa her şeye rağmen seven iki yürek mi Kul işi değil, yazgım, istesem de silemem ki Vakit gelince ölmeye, ölemem diyemem ki Ömrü uzatmakta, kısaltmak da elimde değil ki Olsa elimde senli günler için neler vermem ki.
Sevdam dese biri yıkılır yüreğimin can direği Yağmuru çöl nasıl özlerse öyle özledim seni Gözü kapalı seven yüreğe söz geçer mi Hala duruyor dudağının dudağımdaki izi Kimse ayıramaz diyorduk bizden asla bizi İhtilal mı oldu sevdadünyamızda anlamadım ki.
Aşkın harı ömrümce sönmeyecek kalbimde Saçlarım kar beyaz olacak seni sevip özlerken Yıllar bitecek özleminse bitmeyecek ki bende Siluetin gitmeyecek hiç gözlerimin önünden Yere düşen yaprak gibi can kopsa da bedenden Unutmayacağım seni, unutma beni sende.
Kendimi suçlayıp acımadan yargılayacağım Merhametimi kendime kullanmayacağım En ağır cezayı bana verecek vicdanım Sensizliğe her gün ağlayacak sol yanım Sen diye damarımda dolaşacak kanım Senin yerine de aşkımıza ben ağlayacağım.
Suçsa sevmek Allah için çok sevdim seni İnsan bilir sevdiğini bilemez nasıl sevildiğini Şiirlerimde haykırdım gerçekten sevip özlediğimi "Sağır sultan bile duydu sen duymadın mı sevgili" Keşke hissedebilseydin yürekten özlendiğini Gelirdin üzmez din seni çok seven sevdiğini.
Yargısız infaz yapıp suçu sana yıkmıyorum Çuvaldızı çoktan kendime, etime batırdım İğneyi sana batırmaya kıyamam kıyamadım Sorguluyorum hep kendimi yargılıyorum Affet sevgili beni çektiğim ceza yetmedi mi Cennet dilerken seninle yaşatma sensiz cehennemi ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVEMEDİM AYRILIĞI GEL! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVEMEDİM AYRILIĞI GEL! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
herkesin bir gideni vardır içinden bir türlü uğurlayamadığı ben diyerek susup sen diyerek müsait şiirlerde inip ağladığı ya çok sevdiğinden kaybedersin ya sevmeyi bilmediğinden yine de aşıktır hastalanınca maşuğun sağlığından utandığı