(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deniz’lere... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deniz’lere... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecikmişliğimi bağışlayın lütfen. Acıttın ki ne acıttın içimi usta. Güzel insanlar, umudu kundaklayıp yüreklerimize gittiler. :(( Uyudukları gökler, cennet köşkü olsun. Anılarına sonsuz sevgi ve saygıyla. Ruhları şad olsun. Eşsiz güzelliğin güne gelişini kutlarım. Ziyadesiyle hak etmiş çünkü. Yürek sesiniz daim olsun. Saygımla.
İstediklerinde yasaları, anayasaları tepetaklak edenler yirmili yaşlarda üç genci astılar. Deniz uzun boylu olanıydı. Çok hızlı bir yüz metre koştu... Hepsi, hepimizin kaybı... Bu ülkede namuslu birer yurttaş kalabilenlerin... Deniz 1947'li, 1972'de yeniden ve süresiz bizde kaldı...
Deniz ler bazen hırçın bazen usul usul Çoğu kez de bitmeyen sonsuz bir sevdayla Dalga dalga yürür okyanus olurlar yer yüzünde Onlar ki o gencecik yaşlarında ölümsüzlüğü tatılar Onurluca..
Teşekkürler bu çok anlamlı şiir için değerli şair.
//Ve Cellat uyandı yatağında bir gece Tanrım dedi Bu ne zor bilmece Öldükçe çoğalıyor adamlar Ben Tükenmekteyim öldürdükçe. ATAOL BEHRAMOĞLU//
6.Mayıs.1972 Tam bağımsız Türkiye diyenlerin ölümsüzleştiği tarih. Deniz Gezmiş,Yusuf Aslan,Hüseyin İnan darağacında devleşti üç fidan. Ölüm üç fidandan utandı,ölümsüz oldular ve düşüncelerin asılmadığı yerde ışıklar içindeler.Onlar başını dik tutanların,haksızlığa hiç bir zaman boyun eğmeyenlerin sembolü,onlar yüz metreyi en güzel koşanlar.Fon resminde ki,son gün,son fotoğraf da; dünyadan gülümseyerek sonsuzluğa bakışlarından tarih ve insanlık utanacak. //Ve tarih bir gün benim haklı olduğumu yazacaktır.Hadi bana eyvallah.DENİZ GEZMİŞ.// :((( Tebrikler.Şiirle.
Güzellik sunan Şiirinizi okudum ve beğendim...
Tebrik ederim…
...........................................Saygı ve selamlar..