hancı, arabesk kokan izbe duvarlarından tabağıma bir parça nağme rutubetini günahkar odalarına sindir acılarımın kenar bir muhitte volta atarken akşamüstleri kadehime doldur şarabını fakirliğimin kanımı akıt kızıl pekmez gibi hancı parklarında ayyaş et sabahlara kadar ve dolaştır sevda uğruna başıboş yuvasız kuşlar gibi avare ihtimal şudur ki ölümümle akraba bu sokaklar bir yorgan daha ört üstüme hancı üşür, titrer içimde derin bir yara gibi aşkın tortusu kalıntılarınıda sen kazı hancı moloz yığını bu gecekondu hayatımı eşele, belki bulursun bir kaç hatıra daha tanyerine bırakılmaya yeminli sağ yanımda koca bir dünyayı sırtlamış mahmut yatıyor sol yanımda nizamettinin işportada sattığı donlar, fanilalar ve gecelikler hayat hem illegal hem düzenin adamı pencereden mahalleye bakıp durma hancı dalıp gitme geceyarıları uzaklara teybe ferdiyi koyup, yaşamın arabesk kokusunu yayma odama yolları ve yılları devirdiğin belliki sırtında yol işaretleri var ve yıldızları gösterip oturduğun kırık sandalyeden delirtme beni, dönüp durduğum yatağımda gözlerimi kamaştırma parlaklığıyla ben alışmışken mutluluğuna karanlığımın sus hancı hiç konuşmadığın hayatına sus yıllarca sustun zaten bir kere daha sus bu gece, ne çıkar her lafın gizeminde sen her mısranın mahreminde ben gizliyken aşikar etme ikimizi ve kirini, cerahatini, rutubetini akıtma acılarımın sindiği günahkar odasına hanın..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hancı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hancı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1 MAYIS İŞÇİ VE BAHAR BAYRAMI KUTLU OLSUN...
........................................ Saygı ve selamlar..