......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
“Şiir öyle bir orkestradır ki, bütün doğanın ve insanların sesini yansıtır”.
................................................................VICTOR HUGO.
.......................................Selam ve saygılarla.