......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
KADİR GECESİ; Hayırlı, mübarek ve kutlu olsun…
Allahın nimeti ve bereketi üzerinize yağsın…
.......................................Selam ve saygılarla.