İçimi kararttın işte Yağmur masasına oturan hazan Ne kadar da benden uzaksın Dilimde renk değiştirmeyen sözler.!
Hani her birinize aşıktınız Hani her biriniz yüreğime özeldi Mor menekşe gibi açardınız Güllerle süslensenizde Gecikmiş zamanın bir ucunda kaldınız.!
Haydi şimdi gidin yar gibi Uça uça gidin görünmesin ardınız!
Sen de git yalnızlık Sanma ki sana dokunurum Uzak dur sevda sokağımdan Ayrılık yalnızlıksa vermem gözyaşımı Yılgın olsamda kahkahamla silerim Sıcak şiir şarabı içerken geceler.!
Yüzüma gülen aklımın dedikodusu Neden sesiniz çıkmıyor Yoksa Ruhumun kapısı mı açılmıyor Yoksa yar adını andıkça Ben gibi Kafanız mı bozuluyor kelimeler.!
Boşverin bu geceyi Boşverin Sizde ben gibi Şu ıssız geceler gibi Sıcak bir şiir şarabı için.!
Hayrola nereye gidiyorsunuz Dinleyin beni zamanı değil Gecenin terini siliyor sokak türküleri Giderseniz kaybedersiniz.!
Gözlerimi unutur Bulutlara takılı kalan gözyaşlarım Ben kalırım kendimle Rüyamın kapısında birikir Gönülleri kırılır sizlere sargın hayallerim Kumsala kıvrak dalgalar gibi hayatı kırgın yaşarım.!
Hey yeşil! Kapatma gözünü, kapatma Yapraklarına uzanayım sesizce İnadına bir oyun mudur bu? Bahara aşık papatya.!
Gece düşürmedim yaprağına Söyle bana yar saçlarına aşık papatya Söyle bana Neden yalan söylüyor Söyle neden yaprakların yalan söylüyor.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sıcak Şiir Şarabı İçiyor Geceler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sıcak Şiir Şarabı İçiyor Geceler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzeldi şiiriniz
tebrik ediyorum yürek sesinizi
saygılar selamlar