(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİŞMANIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİŞMANIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tekrarlanmıyan yapılan günahlarımıza,yaptığımız tövbeler af olunur sanırım Allah katında...''Merhametinin yanında günahlar kalır zerre ''ancak o zerreler değilmidir tövbe edilmezse sonumuzu hazırlayan.tebrikler yüreğinize sağlık
Yârabbi ! çok pişmanız , tövbemizi kabul eyle ; Merhametinin yanında günahlar kalır zerre ... Yüreğinize sağlık.Çok manidardı.
Ben günah işledim!", "Benim çok ama çok günahım var. Rabbimin huzuruna varamıyorum. Huzuru ilahiye çıkacak yüzüm yok", "Beni affeder mi?" "Utanıyorum, işlemiş olduğum o fiillerden dolayı…" gibi düşünceler ve duyulan pişmanlık bile affımıza sebeptir. Daha tevbe etmeden sadece pişmanlığımızla bizi bağışlamaya hazır olan Rabbimizden nasıl olur da yüz çevirir, Allahu Teala: "Ey iman edenler! Dönmesi mümkün olmayan samimi bir tevbe ile Allah'a yöneliniz. Umulur ki, Allah kötülüklerinizi örter." (Tahrim-8) buyuruyor. Dönmesi mümkün olmayan bir tevbe ile… Yani nasuh tevbesi ile… Saygılarımla..
Yârabbi ! çok pişmanız , tövbemizi kabul eyle ; Merhametinin yanında günahlar kalır zerre ...
***Pişmanlık tövbe demektir. Günahsız ve hatasız olan yalnız allah'tır. Mühim olan hata yapmamaya çalışıp, hataları tekrarlamamak, bağışlaması bol olan Allah'a sığınmaktır.Sevgi ve saygılarımla.
Yârabbi ! çok pişmanız , tövbemizi kabul eyle ; Merhametinin yanında günahlar kalır zerre ...
------------------------------------------------------------------------ ÖZLÜ VE KISA ANLATIMLA ÇOK YERİNDE VE GÜZEL DİZELERDİ SAYIN ÜSTADIM. VESİLENİZLE BENDE DUA ETTİM.İNŞALLAH KABUL OLUR HEPİMİZİN DUALARI. AMİN DİYELİM. VAROLUN. SAYGILI SELAMLARIMLA.
Yârabbi ! çok pişmanız , tövbemizi kabul eyle ; Merhametinin yanında günahlar kalır zerre ...
Dilerim kalır orhan bey ama biz yinede herşeyi Muhammetimize yüklemeyelim günahı sevabı ayırt etmesini bilelim bunu ayırt edebiliyorsak ve uygulayabiliyorsak bu Allahın gözünde sanırım en makbulü olanıdır... Tebrikler kısaydı ama çok yönlü düşüncelere sevk eden manidar satırlardı kutluyorum saygıyla...
kardelenim tarafından 6/15/2008 4:14:48 AM zamanında düzenlenmiştir.