Çoluk çocuk heyecanla tutmuşlar annelerinin ellerini Bir o mağazaya bir buna girip çıkıyorlar Ellerinde poşetler Poşetlerin içinde belki kravat Belki saat Ya da bir gömlek Olmadı bir kitap Çocuklardan babalara Armağan
Ben de alayım almasına da Gittiğin yerde bunlara ihtiyacın var mı acaba? Sanmam Benim sana verebileceğim Her gün verdiğim Her an dilediğim Kimselere diyemediğim Bazen yağmurla Çoğu zamanda gözyaşlarımla Dudaklarımdan dökülen Bir dua
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O' NA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O' NA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
verilebilecek en güzel şeyi vermişsin soloyin abla.Hepimiz sonuçta orada buluşacağız. sen duanı eksik etme. Allah sabır versin.Şu imtihan dünyasında muvaffakiyetle oraya ulaşmayı heğimize nasip etsin. Duayla...
Güne uygun güzel şiirinizi geç de olsa beğeniyle okudum. Özel günler bazı insanlar için özellikle özel özlem günleri oluyor galiba: Babasız ya da anasız çocuklar; eşsiz ( karı ya da koca ) eşler gibi.
Eminim ki dularınız bu şiir kadar içtendir...Kabulunu diler,kaybettiklerimize huzur dilerim...Çok güzel bir paylaşımdı.Sunduğunuz için teşekkürler.Hoşçakalın.
Verebileceğiniz bir şey var en azından mutsuz ve hüznlü olmayın. Bunu yapamayan birçok insan var hayatta. Yine de acılar ve yaşananların yerini hiçbir şey tutamaz. Babanıza Allah'tan rahmet diliyorum ve de size bol sabır.
gece ve hüzün kara gömleğini giydirir, şaire/şaire'ye ... gözyaşı; bir dua'nın ucuna eklenir ve berzahta ruhuna akar baba/ların ... ne denir ki, dize dize yaktı... dua ile ...
gözyaşı tarafından 6/14/2008 10:53:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çoluk çocuk heyecanla tutmuşlar annelerinin ellerini Bir o mağazaya bir buna girip çıkıyorlar Ellerinde poşetler Poşetlerin içinde belki kravat Belki saat Ya da bir gömlek Olmadı bir kitap Çocuklardan babalara Armağan
Ben de alayım almasına da Gittiğin yerde bunlara ihtiyacın var mı acaba? Sanmam Benim sana verebileceğim Her gün verdiğim Her an dilediğim Kimselere diyemediğim Bazen yağmurla Çoğu zamanda gözyaşlarımla Dudaklarımdan dökülen Bir dua ****************************** en değerli şeyi vermişsiniz siz... çok üzüldüm tabii..Elden bir şey gelmez Dediğiniz gibi sadece dua,dua dua.... yüreğinize sağlık...
Ben de alayım almasına da Gittiğin yerde bunlara ihtiyacın var mı acaba? Sanmam Benim sana verebileceğim Her gün verdiğim Her an dilediğim Kimselere diyemediğim Bazen yağmurla Çoğu zamanda gözyaşlarımla Dudaklarımdan dökülen Bir dua