Değerli arkadaşlarım ! Sözde milliyetçi geçinen bazı Şamanist ve ebucehil tohumları, bazen Araplar bazen ümmet-i Muhammet bazen tesettür bazen mezhep bazen cemaat bazen tarikat üzerinden İslam’a ve Müslümanlara ağır hakaretlerle saldırmaktadırlar.
Bir kaç gündür edebiyat ve sosyal paylaşım sitelerinde bu menfur olaylara üzülerek şahit oluyoruz, bu duruma bir kaç eli kalem tutan sözde okur yazar geçinen hatta desteklediği metni dahi okumadan alkış tutup yorum yapan zavallı kalemşorları de ayrıca bu tür alkış atarak destek olmalarından dolayı kınıyoruz.
Sadede gelecek olursak bilimelisiniz ki; susuyorsak edebimizden susuyoruz, sungunluğumuzdan korktuğumuzu düşünenler daha ileri gittiklerinde nelere kadir olduğumuzu da bilmelidirler, sizin lagar kokulu sözlerinize katlanmak zorunda da değiliz, insanları tahrik etmeyiniz, aynı vatanda yaşıyor aynı havayı soluyoruz ve bu böyle de devam edeceği için bir birimize katlanmak zorundayız ve geçim ehli olmaya çalışıyoruz, insanoğlunun olduğu gök kubbe altında bütün canlılar gibi bizde varız, ne yazık ki hep birlikte yaşıyoruz.
Bizim fikrimizin, zikrimizin dışında olduğunuz halde sizleri hoş karşılıyoruz, bizim gördüğümüz haksızlığı görmezden gelmek vicdanınızı sızlatmıyorsa zaten sıkıntı yok. Kıymetli arkadaşlarım sizlerden ricam bu serzenişimi hoş görünüz, şimdiden hoşgörünüze sığınarak bir şiirimle cevap vermek istedim vesselam. Sürçü lisan etmiş isek affola
Zibidi !
Sözde milliyetçi sözde Müslüman Su yerine rakı içer zibidi Ağzında, dilinde hep yalan, dolan Üfürdükçe nifak saçar zibidi !
Moğol kırıntısı şaman dininden Kafasını hiç çıkartmaz ininden Haberi yok bugününden, dününden Kendi aleminde uçar zibidi !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zibidi ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zibidi ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adı "zibidi" ise; onun da itidir zaten, bunun da. Kâle almaya bile gerek yok değerli üstadım. Biz, birbirimizi sevelim. kollayalım. Onların nefreti, yine içinde boğulacakları zehirdir nasılsa. Sevgi okyanustur ve imandan Nefretse yılandır ve de haramdan... Elleriniz dert görmesin. Saygılarımla.
İyi ders vermişsiniz üstadım kendini bilmez insanları küçük gören ince ince altımızı oyunlara Allah fırsat vermesin böylesi insanlara saygılar selamlar
Emeğine yüreğine sağlık
____________________________Selamlar