Soldurmadan aşkgülünü ne olur dön gel Taşmadan kalpten keder yönünü dön gel Ve unutan olmadan yüzünü dön gel Dünyada hiç bir şey olamasın bu aşka engel.
Gittiğin günden beri çürüttü hazan sinemi Susturamıyorum yar diye ağlayan kalbimi Yalvarıyorum dön dön diyorum Gitmedim de burdaydım de Hiç mi sevmedin beni Seni canından can bilerek seveni ey sevgili.
Hüzün başimda yirmi dört saat nöbette Gök ağlıyor dolu dizgin yağıyor üzerime Kar altında bırakma senli hayallerimi Erit buzları kur yıkılan köprüleri.
Bir görebilsen sensiz ne hallerdeyim Yetim kalmış çocuklar gibiyim Kalabalıklarda yapayalnızım çaresizim Yalpalayan gemiyim lımansız kaldım Sendin sığınacağim limanım.
Yüreğimi adadım yüreğine Sevdalıyım delice gözlerine Tutkunum aşk dolu sözlerine Canımın içi biliyor musun Buz tuttum sensiz Sen nasılsın bensiz düşündükce seni Gece gündüz ağlıyorum sessiz.
Döngel baharları getir gönlüme Ömür katılacak geldiğinde ömrüme Bahar geldi kalbimden önce evrene Çiçek açtı ağaçlar çiçeklendi her köşe Yok hiç biri inan ki gözümde Oysa en çok sevdiğim mevsim bahardı Bahar geldiğinde gönlüm bahar kokardı.
Varlığın varlığım, sende ilacim Bana kıyamayan gönle muhtacim Kalbimde sevdan başımda tacim Bilsen nasıl üşüyorum Tut ellerimi ısınsın gönlüm Al senin olsun senindir ömrüm Üşümesin yüreğim sal ateşini gönlüme Tutuşsun yine içimde cayır cayır sevgin Ah bir bilsen nasıl sevildiğini Muhtaç ruhum ruh eşim candan içten sevgine.
Betim benzim solmadan Kalbe kahır dolmadan Yıkılıp yok olmadan Aşk ateşi sönmeden Kül olup savrulmadan Azapta her gün ruhum Duy sesimi tarumar olmadan ömrüm Sensizlik girmeden yaşatıyor cehennemi Dualarımla gönderiyorum bitimsiz sevgimi Seven hisseder, hissediyorsun biliyorum sevgili Koş kurtar eriyip yok olmadan içimdeki sevgini Seni sen olduğun için ölümüne seven benim, bırakma ellerimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜŞÜYORUM SENSİZ DUY SESİMİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜŞÜYORUM SENSİZ DUY SESİMİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair şiirden vaz geçemez çünkü şiir vardır şairin evinde ben aşkın delisiyim ispatı üç tek bir çift atan kalbim de aşkımı bulacağım diye kim bilir kaç müsait şiirde indim kalbimdeki sevgi değil kalbim olacak sevgili hani nerede
Betim benzim solmadan Kalbe kahır dolmadan Yıkılıp yok olmadan Aşk ateşi sönmeden Kül olup savrulmadan Azapta her gün ruhum Duy sesimi tarumar olmadan ömrüm Sensizlik girmeden yaşatıyor cehennemi Dualarımla gönderiyorum bitimsiz sevgimi Seven hisseder, hissediyorsun biliyorum sevgili Koş kurtar eriyip yok olmadan içimdeki sevgini Seni sen olduğun için ölümüne seven benim, bırakma ellerimi... Insallah melek sairem..Hersey gonlunce olsun..sevgimle
Merhabalar Güzel bir Yürek Teri Okurken keyf aldım Varolunuz. Canı gönülden kutlarım. İlhamınız sönmesin. Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim. __ Selam ve Duâ ile Sevgiler.