(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Âlemler için âlem bir nokta, Âlemde bizim galaksi bir nokta, Bizim galakside güneş istemimiz bir nokta, Bizim sitemimizde dünya bir nokta, Dünyada ülkemiz bir nokta, ülkemizde ise biz bir nokta ............bile değiliz dersek eğer; Edebiyattaki yerini târif etmek istemiş şaire ama, tevazuu göstermiş.
Ben noktadan bunu anlayabildim. Diğer işaretlere henüz gelemedim.
Selamlarımla
Mekke/
YusufZiyaKarahasanoğlu tarafından 6/21/2008 5:55:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Noktalama işaretleri de moda oldu galiba. Şu an da hatırlayamadığım bir üstat edebiyat tarihimizde yazdı noktalama işaretlerinden esinlenmiş mükemmel bir şiiri. İkincisi ve üçüncüsü yalnızca noktalama işareti. Ne demekse? Yakında trafik işaretleri de şiir(!) olacak gibi.
nokta ve parantez dışında nokta .[ ]. Ben kendi Dünyamda yaşarken,Dünyam dışındakilere noktayı koydum der gibisiniz.. Yine de en güzel anlam ve dünya mutluluğunuza ..
değerli hocam bir şeydemek istediğim yok .öyle bir idddam da yok şiir de bir kaç eksiklik vardı yeniden düzenleme yapıp yayınlarım.şimdilik sildim.saygılar efendim..
Selam ve dua ile...