Güzel ve görgülüymüşüm Beğenirmiş beni o yüzden Yoksa zenginliğim Dededen kaldığı için değil Yada geldiğim için soylu bir aileden İnanılır mı bu devirde? Bilmem:) _Neptün *
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zenginlik mi güzellik mi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zenginlik mi güzellik mi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keyif aldığım çok güzel bir eser okudum. Anlamından çok şeyler çıkarmak mümkün fakat yaşamak gerekir ki o bambaşka bir duygu. Gönülden tebrik ederim. Kaleminiz daimi olsun.
çok güzel olmuş başarılı çalışmalarınız kendine has öz güveniyle bütün okuyucusuna kendini hatırlatacak nitelikde güzel bir paylaşım olmuş kutlarım yürekten.yüreğini
Görgülü olmak çok güzel bir şey.. Güzellikte göreceli görenin gözü samimi mi bu önemli yürek güzelliği olsun ki her daim.. Güzel söylemişsin şiirinde tebrikler abim. Sevgiler saygılar
Güzel ve görgülüymüşüm Beğenirmiş beni o yüzden Yoksa zenginliğim Dededen kaldığı için değil Yada geldiğim için soylu bir aileden İnanılır mı bu devirde? Bilmem:)
Böyle hassas şeylerin en güzel yolu...Kalbinin el feneri neptün...Onun yol gösterdiğin yoldan git...Ama önce Allahın adını diline al olur mu? Ne güzel cümledir Allahtan hayırlısı demek...
Anlamından çok şeyler çıkarmak mümkün fakat yaşamak gerekir ki o bambaşka bir duygu.
Gönülden tebrik ederim. Kaleminiz daimi olsun.
Saygılarımla.