ucu yırtık kilimler serili eski eski bir ibrik köşede köşede bir sandalye sandalye boş boş...
uçurtma uçuruyor hala sanki bahçe önünde ya da aşağı bağda bir küçük küçük bir şey var cebinde taşıdığı kendisine bile göstermiyor ama eliyle koruyor her zaman sanki hayatta en büyük değeri olan o an...
etrafında kimseler yok yalnız mutlu olmayı küçük yaşta bulmuş sanki kimsenin erişemediği bir mutluluk tutuyor avucunda sadece kendisi görebiliyor kimsecikler yok...
kıskanıyorum deli gibi onun o özgür ruhunu bu küçücük yaşta sanki dünyayı yönetiyor ve her şeye sahip nasıl olabilir allahım çıldırıyorum...
büyüteçle bakıyorum belki haddinden fazla büyütüyorum belli ki mutluluğunun ve hayatta kimsenin sahip olmadığı o özgürlüğünün kaynağı cebinde gizlediği şey sinsilik doluyor benliğime gözlerimde hırs ben ki merhamet yumağı ben ki ana kucağı ben ki insan sıcağı...
baştan başa hırsla doluyorum elime bir sopa alıp o cebindekini vermez ise öldürüp almayı düşünüyorum hızlı hareketlerle bir çırpıda iniyorum yanına bana bakarken sanki hissetmiş gibi gözlerini uçurtmasına dikiyor cebinde ki o sırrını sıkıyor ve saklamaya çalışıyor benden gözlerime daha çok hırs doluyor ve ona bir şeytan kadar gaddar gülümsüyorum kaçmaya yeltendiğini anlayınca bütün korkusuyla sopayı çıkartmayı dahi düşünemeden elime taş alıp arkasından kafasına fırlatıyorum büyükçe kanlar içinde yere düşüyor hareketsiz cebindekini öyle bir sıkıyor kahretsin ölürken bile mutlu ölürken bile özgür çıldırıyor ve hırs ile cebini minik elinden kurtarıyorum elimi atıp cebine çıkarıyorum hayatımın geri dönülmez o arka tarafına beynimde çarpışan yıldırımlarla güçlükle bakıyorum dehşet bir hal yoldan toplayıp uç uca bağladığı uçurtmasını uçurmak için bu bir ip yumağı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ip yumağı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ip yumağı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin; yazılışı mükemmel, geçişler mükemmel, akışı mükemmel...
...........................................Saygı ve selamlar..