ne garip değil mi bak duymuyorlar seni görmüyorlar çırpınışların ve o vücuduna giren süngüler acısını yalnız sen hissediyorsun ve derinden yaşıyorsun ne büyük ve sonsuz bir acziyet değil mi...
yavaş yavaş acı çekerek öleceksin demek isterdim ama hayır maalesef ölemeyeceksin bile dirilemeyeceksin nefes alıp veremeyeceksin karamsar değilim inan sadece zamanından evvel konuşuyorum ben o an akıllara gelecek bir küfür sebebiyim belki akıl dedim evet akıl kalmayacak ruha demeliyim ruha değmeliyim ya da dokunmamalıyım ne fark eder sadece zamanından evvel susuyorum...
en kötü ve en insafsız aynam değil mi söyleyeyim evet...
kesik kesik nefes alıyorum yarım tüm yarım tüm ve çeyrek bilerek...
karanlık tablolar içinde binlerce çizgi hepsinin yüzlerini tanıyorum yıllarını asırlarını hatta evvellerini söyleyeceklerini susacaklarını giderek...
trilyonlarca kişi alak oluyor beynimin en sarsıntı noktasında kör bir noktaya sivriliyorum ve duman gibi yayılıyorum içime bilmem anlatabildin mi...
sekizinci kattan duygularımı yakalıyorum düşmeden yere ettiğim bütün dualara takılıyor ayakları ben sanırım...
omuzlarımda bir kütük hafifliği kırdı kıracak laf cambazlığının komikliğinde yüzümden akıyor yüzüm uzatmaya lüzum görüyorum ilk defa sakallarım kirlenmiş tertemiz bir satır istemiştim zamanında ellerimde sırtım nasıl da görüyor avuç kasırgalarım kasıklarında yok artık çıktı gözlerimden tahta kementleri tabutların nasılda ağrıyor dizlerimin dalgası toprak toprak içiyorum ateşinin serinliğini artık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tutuşamayanlar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tutuşamayanlar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.