İçimi ferahlattı senden gelen son haber Huzurun yerindeymiş hamdolsun Fahrunnisa Lakin ferahlık derken dünyada zulüm her yer Müslümanca gülmeye and olsun Fahrunnisa
Biraz nefes almaya çalışsak keşmekeşte Şeytanın uşakları gezinir durur peşte Akbaba değil mi ki gözü her daim leşte Zalimin gözlerine kan dolsun Fahrunnisa
Buruk mutluluklarla yaşıyoruz bu demi Hep içim sızlayarak takipteyim gündemi Dünyadaki adalet ebedi sürgünde mi? Mazlumlara duamız bend olsun Fahrunnisa
Anla ki harfler masum harfler hüznüme mahkum Yediğim alev topu içtiğim zehir zakkum Gözlerimi bırakıp çoktandır gitti uykum Müslümana kalkan el künd olsun Fahrunnisa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can dostum Fahrunnisa'ya 16 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can dostum Fahrunnisa'ya 16 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorumunuzu buraya yazın diyor yorum kısmı, yani tam da bu yazdığım yerde, silik bir yazıyla...
Yorumlasanıza acınızı, kahrınızı, sancınızı, çaresizliğinizi; zavallılığınızı. Haydi yorumla rampacı tarihin eşiğinde bilinçle, imanla, aşkla tezyin edilmiş kalplerin durduğu anı. Haydi yorumla! Hala ve utançla kalbin atıyorken...
Aslında çok da söylenecek bir şey yok. Bizler kendi evini kendi eliyle yıkanlar, yani Ortadoğunun ve Doğunun herhangi bir kara parçasında kardeşlerinin camisini Allah adına bombalayanlar; bizler, söz hakkımız yok bizim....
Yorumlasanıza acınızı, kahrınızı, sancınızı, çaresizliğinizi; zavallılığınızı. Haydi yorumla rampacı tarihin eşiğinde bilinçle, imanla, aşkla tezyin edilmiş kalplerin durduğu anı. Haydi yorumla! Hala ve utançla kalbin atıyorken...
Aslında çok da söylenecek bir şey yok. Bizler kendi evini kendi eliyle yıkanlar, yani Ortadoğunun ve Doğunun herhangi bir kara parçasında kardeşlerinin camisini Allah adına bombalayanlar; bizler, söz hakkımız yok bizim....
Yorumlasana hali pür melalini...