(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimdim Ben? (O Kadın) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimdim Ben? (O Kadın) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
darma duman duygularımı tarif edemezken ben, böylesine üstüme yakışan bir şiir okudum ya.. hem anne hem çocuk hem o kadın.. hepsinden bir şey oldum ya bir anda, devam diyorum şairim.... hüzünlü güzel haline devam..
aybüke_harikalar_diyarı tarafından 9/18/2008 6:22:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
O bir kadındı o bir gül o bir duygu seli o bir ANNEYDİ engüzelide Kutlarım yüreğine saglık güzel dizelerdi kalemin susmasın yüreğinden sevği seli eksilmesin mutlu kal
En iyisi kuş olmak, Bir kanadında özlem… Bir kanadında kaçış…
çok mu çok beğendim
ve izninle:
ben erkek olarak doğdum hani kız olarak merhaba desydim dünyaya itirazım olmazdı kaderimi yaşar kızlığımı aşardım güzelliklere...
ben insan olarak yürüdüm şayet hayvan olarak otlasaydım ya da kemirseydim ağaçları halimden şikayet etmez keyfini çıkarırdım doğal beslenmekten ve insana et süt at olarak hizmet etmekten onur duyardım...
evet ben bir nefes olarak varım eğer suskun bir taş olsaydım da yuvarlanıp baş kırmazdım yerimde oturup manzarayı dünayayı seyre dalardım faydasız ama cansız bir varlık olarak... MESELCİ 12 HAZİRAN 2008-adı-yaman
sevgilerimle, okuduğum ilk şiiriniz, ve duygu yükünüz iyi, inanıyorun ileride sizden daha güzel şiirler okuyacağız sevgilerimle..................................
aybüke_harikalar_diyarı tarafından 9/18/2008 6:22:57 PM zamanında düzenlenmiştir.