(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
6 üstü.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
6 üstü.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
A şoralarda bi yerde dolandım biraz, hava aldîm geldim.:) Hoşbuldum Fransız. Matruşkaya girmiyordum uzun zamandır Gencay akpınar olan hesabımda takılıyordum ikisi farklı karakter matruşka nın laric i leonel i gencayın anlamak ı ıstırab ı var.
bu işte terslik var sanki biraz; fincana çay, bardağa kahve... hoş; sevdiğinle içince çok önemi olmuyor ne içtiğinin veya neyde içtiğinin... "fincana kahve koydum gel, yârim bugün şeytana uydum gel.. ay doğmuş dağın üstüne aman aman dallarda beyaz çiçekler... sessizlik sendin geceleri..." diye bir şarkı var onu çağrıştırdı dizeler ve sevdiğimi.. düşünmeyecektim oysa bugün tutamadım sözümü yine..
..güzellik efradından ve de eşrafından-dı dizeleri.. kadim sayılacak zamanların kızları geldi hatrıma ,kapağı kalınca köşesi süslü hatıra defterleri benim de yazmamı isterlerdi yakınlarım mahallenin kızları ''bana da bu nadide güzellikte sayfadan ayırdığın için devamı hayatın sarp ve dikenli yolları'ydı ne hoştu yarım asır öncesi duygular AlFa'B şiiri gibi tebriklerimle kutluyorum...
Eskisi gibi hala
güzelötesi hüzünlü ve özlemli
ve yalnız onun için içindeki sevgiyle
yine döktürmüşsün şaire.
Mükemmel..