Canıma can bildiğim Ömrüm senindi Kalbim evindi Hasret oklarıyla vurdun beni Gidişin bağrımı lime lime deldi geçti.
Başka şey istemem sen dön yeter ki Ben bekleyeceğim bıkmadan sevgili Son nefesimi verene kadar seni Ömrüm demen ömrüme ömür katar Söyle beklemeye değmez mi yar.
Rüzgar esse irkiliyorum Seni kaybetmekten korkuyorum Rüyalarımı hayra yoruyorum Varlılığına seviniyorum. Kalbimin sesi bekle gelecek diyor Oda seni çok seviyor diye ekliyor Bitecek elbette bu hasrete esaret Sabret gönlüm sabrın sonu selamet.
Biz bizi yürekten severken olmayalım el Gözlerimi yollarda bırakma ne olur gel Gözyaşlarım olmadan kanlı bir sel Alıp götürmeden aşkımızı karayel Ahır ömrüm, ebedim sensin ezel Mahşer-i aşkım, tek sana özel Bizim için yasakları yine del Beni hala seviyorsan eğer Ben ölmeden dön gel.
Vazgeçmez kalbim senden Sevdamız özden özümüzden Ruhumdan canımdan kalbimden Dünde bizim bugün de yarında olmalı bizden Korusun gerçek sevenleri rabbim Kem bakan kötü gözlerden. Sevmeyi öğrendim senden Tadına vardım kalbimdeyken Ölüm bile ayıramasın bizi derken Gerçek bir aşkla severken sevilirken Aklım almıyor sevilirken gitmeler neden Suçluyum o zaman, sevmek suçsa yürekten Bir gün gidersin diye ummazdım kalbimden Bu ayrılık karşımıza çıktı durup dururken Vurdu bizi aşk dolu yüreğimizden.
Açarak kollarını geleceksin Geldim bak ruhumcan diyeceksin Sevineceğim mutlu olacak gönlüm Kalbim sevginle hayat bulacak yeniden Geleceğini biliyordum ömrüm diyeceğim Gözüm senden başkasını bil görmeyecek Tam da o anda beklenmedik bir şey olsa Ölüm gelse gönlüm inan ki gam yemeyecek Gözlerine bakarken ellerimi tutarken Sevincimden hıçkırarak ağlarken Son bulsun ömrüm istiyorum everken sevilirken ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRETİN YETTİ CANIMA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRETİN YETTİ CANIMA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hak Aşkıyla gönülleri yakanlar Hak lütfuyla kalpten kalbe akanlar Hak yoluna nurlu ışık çekenler
:Hak aşkına kapı olur gerçek aşk :::Hisler temiz gayeler hep nuru pak :::::Aşk dediğim Hakka karşı yüzüm ak :::::::Yapmaz ise halim ne olur bilmem ...................................................... _____________________________________
:Sayfya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan usta Şairi :::::Tebrik ediyorum Kıymetli Üstadım ................................................. :Duygularınız daim :::Kaleminiz kaim :::::Sözleriniz Hakikatli :::::::Dostlarınız vefalı :::::::::Okuyucularınız dualı :::::::::::Olur İNŞALLAH .......................................... :::::::::::::SELÂM ve DUÂ İLE