(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKUNLUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKUNLUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tam bir Anadolu bilgesi edası ile yazılmış dizeler. Arif olan anlar !Sana söyledim kızım, sen anla gelinim! Tebrik ederim seçkiyi geçek anlamda hakeden güçte !
evet değerli kardeşim aynı böyle ne sesimiz kısık ne de konuşmasını bilmemektendir sessizliğimiz sadece biz sussuyoruz o kadar çok derin bir şiir ve aslında bizi anlatıyor bizi...!
SIIR KISA OLSADA ANLAMI BUYUK .BAZEN SUSMAK BAGIRIP ORAYI BURAYI YIKMAKTAN BELKI BIN KATT IYI SUSMAK HER ZAMN ERDEMLIKTIR.. KUTLARIM SAIRIMI..... rİnGa
Türkümüz biraz buruk Sesimiz kısıksa eğer Sanmaki güçsüzlüktendir O suskunluğumuzdan.
Çünkü Biz Özgür doğduk evrene Özgür yetiştik Asalak yaşamaktansa Suskunluğu seçtik.
Türkülere asla pranga vurulamamıştır Aslında bütün ezilişlerle türküleşiriz Türkü her şey! Yaşamımızın biçimidir Dilden dile dolaşır insanı özgür kıldırır
Çok güzel ve anlamlıydı dizeler. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Niye bazıları ağzına geleni söyleyip rahat uyku uyurken, "içine atan", sessizliğe gömülüp kendi dehlizlerinin karanlığında yapayalnız kâbuslar görmeyi seçmiştir? Anlatmazlar ki bilesiniz...
Kimi nasıl diyeceğini bilmediğinden, kimi bildiğini de diyemediğinden, kimi dediği halde kıymeti bilinmediğinden, kimi bir kez deyip yanlış bildiğinden, suskunluğun o huzurlu kuytusuna sığınmıştır.
Can Dündar
"Suskunluk yazısından bölüm alıntısıdır."
“İnsanlar doğduğunda özgürdür sonradan prangalara vurulu yaşarlar” der bir düşünür.
Bence bildiğinden eminsen hayatı, terse insana hayat şarkısının bir nakaratı vakit harcamaktansa susmak en güzelidir. Şiirin içeriği gerçekten güzeldi. Beğenimle Sevgi ve saygı sizinle olsun. Şiirle…
Yaşlı bir bilgeye birisi sorar: _"İnsanların ne kadar akıllı oldukları nereden anlaşılır?"diye. Bilge şöyle bir düşünür ve cevap verir; -"Ne söylediğinden ve nasıl söylediğinden anlaşılır"der. Peki ya hiç konuşulmazsa nasıl anlayabiliriz diye tekrar sorar o kişi. bu sefer yaşlı bilge hafif bir tebessümle der ki; _"O kadar akıllı insan yoktur ki evladım"der..!
Yani on dinleyip bir konuşmada ve nasıl yaşanılması gerektiğini bilmede fayda vardır diyorum :)
Sesimiz kısıksa eğer
Sanmaki güçsüzlüktendir
O suskunluğumuzdan.
Çünkü
Biz
Özgür doğduk evrene
Özgür yetiştik
Asalak yaşamaktansa
Suskunluğu seçtik.
harika dizeler tebrikler şaire .yüreğine sağlık.