(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar (III) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllar (III) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gurbet bir ömür törpüsüdür Nuh Comba hocam hasreti ateşler yürege köz düşürür yıllar geçsede yürekte küllenmez var olsun yüregin Ömrün bereketli olsun selam ve dualarımdasın saygılar
ŞAİR DOSTU; Gönüllerde yaşayan şiirlerde ve sizde sağlıklı ömürler dilerim… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Merhabalar Üstadım Harika dizelerini büyük bir keyfle okudum Tebrik ederim. Edebiyatımıza hizmet eden emekçi yüreğinizi, Canı gönülden kutlarım. _ ☾✫ Selâm ve Duâ ile.Saygılar.
Oba kurulurdu hep kıl çadırdan Toprak beslenirdi kuru sadırdan Parayla pul değersizdi hatırdan Unutulup viran oldu yaylalar -------------------------------------------------- Ağası beyleri asildi asil Hayalı büyürdük biz eski nesil Duyarlı dostluklar tatlı bir fasıl Aileden sayılırdı komşular. .. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
bir savaştı yaşamak adı ömür savaşı kayıp giden bunca yıllar geride kalan sadece anılar tozlanmış aynalarda yarım kalan gülüşler çatlamış çerçeve solmuş resim savrulan ümitler bir yerde sıkışıp kalan hayaller dualara açılan yorgun eller kayıp giden yılların ardından çaresizce seslenişler.......
Şiiriniz dört dörtlük çok güzel kafiyeler de öyle.Çok beğendim.Naçizane şiirimden süsleme oldu kusur var sa affola.