(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitmeler Üzerine -1- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitmeler Üzerine -1- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne çok gitmelere kalkarız, oysa hep gittiğimiz yollar iki kişilik yoculuklardır değilmi..? hüzüne çalışıyoruz hep arı gibi... sevgimle şaire... maviler yüreğinize...yüreği sevgiden geçen herkese selâm olsun...
bütün gitmeler yalnızlıktır , kalmaya göre....... diyor şair!!! peki ya gidersen , ben kalmaya göre kendi yalnızlığımda.... gidersen kim sular fesleğenleri ve kuşlar nereye sığınır akşam olunca.......... ben çok sevdim şiirinizi...teşekkür ederim yazdığınız için
Mrb Pelin; Belki hayatımın en zor yorumunu yapacağım; belki de saçma. Ama olsun ben yine deneyeceğim. Gitmeler hep zordur. Biliyorum ki sevdirmiştir birileri kendini ve güçleştirir gitmeleri. Bazen elinde olmaz gitmeler; durduramazsın kendini ayarlamıştır zaman herşeyi, belki dönüşü de... Nevruz da görüşmek ümidiyle....
unutmadan bu şiir senin için...
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim. Ama gitme Lavinia. Adını gizleyeceğim, Sen de bilme Lavinia Özdemir ASAF
hüzüne çalışıyoruz hep arı gibi...
sevgimle şaire...
maviler yüreğinize...yüreği sevgiden geçen herkese selâm olsun...